Bränn upp min Louis Vuitton väska, nu tack!

publicerat i Vardag.;
Jag var VIP på en kändiskrog i NY. Jag kände till allt innefolk och minglade runt bland både A, B och C kändisar en stund innan jag beslutade mig för att gå åt sidan och ta en promenad hem istället för taxi. På vägen möter jag några ungdomar som hotade mig om jag inte gav dem innehållet i min nyköpta Louis Vuitton väska. De drog en pistol och riktade den mot min tinning.

I ögonvrån kunde jag se bekanta komma från festen och gå i samma riktning som mig. Så fort dom såg mig så sprang de där ifrån.


Jag var hundradelar från att dö när Kevin vaknade och spydde.


Stressdröm, jo tack.


1. Skulle aldrig falla mig in att köpa en sån ful väska.
2. Skulle jag mot förmodan köpa en så skulle den vara SJUKT stor,
alltså, oproportionerlig, mot mina små 155 cm.
3. Vem fan är den där Louis Vuitton och vadfan gör han i mina drömmar?

Kommentera inlägget här :