Den senaste timmen.

publicerat i Vardag.;

I paketet Kevin fick med posten så fanns det massa lego från hans pappa. Kevin blev superglad och tillsammans har vi suttit i en och en halv timma och byggt ihop allt. Det tog sin beskärda tid, men fint blev det och grabben är supernöjd!

 


Nu ska vi göra oss i ordning och smita iväg till öppet hus på skolan som Kevin ska börja i. Måste kolla läget, även om jag har jobbat där flera gånger. Men Kevin ska få se vilken fin skola det är.

Vi hörs senare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av VICKANY- mode&tips! DAGENS BLOGG PÅGÅR:

fint!

2:a kommentar, skriven , av Maja:

Sv; Aha okej. Du lyckades bra med att skriva hur hanns perspektiv för jag antof att det var du som skrev men var aldrig riktigt säker men när du inte måste vara med honom hela tiden så blir det ju svårare att vet vad han gör mm. :)



Vad bra att du mår bra och att Kevin blir bättre snart och att du slipper magsjukan!

3:e kommentar, skriven , av Matilda:

Sv: haha tycker dom är ganska klockrena!

4:e kommentar, skriven , av evelina:

Jätte fin blogg!:)

har du gjort idag?



Följa varann via bloglovin?:)

5:e kommentar, skriven , av Palle:

Fast LCHF står för low carbs, high fat, så fett får han i sig :)

6:e kommentar, skriven , av Sweetelicus:

Ta chansen att vinna en lägenhet eller en golfresa i portugal!

Inom en snar framtid kommer du att få chansen att vinna en lägenhet eller en golfresa i min blogg, du kan läsa vidare om tävlingen här: http://sweetelicus.blogg.se/2012/february/ta-chansen-att-vinna-en-lagenhet-eller-en-gol.html där du även hittar länken till tävlingen, Det är min vän som har skapat denna så jag själv är inte med och tävlar utan jag vill bara ge alla mina nya och gamla läsare chansen att vinna :) ..



Btw super fin blogg :)

XOXO

Sweetelicus

7:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Roligt :-D .

8:e kommentar, skriven , av Jessie:

Hihi okej. :) <3

Kommentera inlägget här :