Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

jo jag kan förstå det, jag är också lite små trött men klarar mig :)

2:a kommentar, skriven , av LIENE:

sv: Ja, himla gott!

haha

3:e kommentar, skriven , av L I N N - TÄVLING IGÅNG!:

Haha jä! :D

4:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

Hoppas du får en toppen dag! :D

5:e kommentar, skriven , av Mia:

Kanon, drar vinnaren vid 21-tiden :D



I helg blir det lugnt här hemma, träna på en redovisning :) Själv?

6:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sV: åh, tack ska försöka bli frisk :P hehe sj?

7:e kommentar, skriven , av Tanya - STOCKHOLM:

sv: tackar, din son var ju hur go som helst!

8:e kommentar, skriven , av Sanna:

sv; jaa, rakt hemskt.

9:e kommentar, skriven , av Mia:

hihi okej :) Med vad jobbar du?

10:e kommentar, skriven , av Molly Bergström, UPPSALA:

Hoppas du får en fin fredag! :)

11:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto ]:

ahaha ja det är de ;D

desamma! :D kram

12:e kommentar, skriven , av Trees:

haha den första där "olivia" läste min kille upp för mig inatt, fy va vi garvade :P

13:e kommentar, skriven , av madeleine. s:

vart det inte jobbigt o skaffa barn när du var så ung?:)

14:e kommentar, skriven , av Molly Bergström, UPPSALA:

allt bra?

15:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej ^^

vad jobbar du med?

16:e kommentar, skriven , av Anna med A:

tack :D

17:e kommentar, skriven , av nathalie.:

sv: tycker du? :D åh, vad glad jag blir.

& smartphownedkonversationerna är alltid så himla klockrena, haha!

18:e kommentar, skriven , av felicia (::

sv: jaa ;) men det är kul :D

19:e kommentar, skriven , av Lisa:

njae, om jag blir frisk ska jag träffa mina kompisar!

händer det nåt kul i helgen själv då? (:

20:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej ^^

är det kul då?

21:e kommentar, skriven , av M I N I I Z Z A:



haha nämen ojdå!

22:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej :)

hur länge har du jobbat där då? ^^

23:e kommentar, skriven , av Lisa:

jahaa, var jobbar dudå?

24:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv: aha, okej :D hihi

görs?

25:e kommentar, skriven , av natalie flores:

hahha sånt e skit kul

26:e kommentar, skriven , av nathalie.:

sv: haha, jag med! bästa underhållningen ju. :D

27:e kommentar, skriven , av natalie flores:

ja funkar alltid om man e på dåligt humör hehe :D kram

28:e kommentar, skriven , av natalie flores:

jodå det är fint :) hur är det själv? hugs

29:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej, vad blir det?

jag borde väl också äta något, haha :P

30:e kommentar, skriven , av Lisa:

aha, det låter skoj! :D

31:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej, gott! :)

haha, absolut! fast vaknade runt 12 så aa :Pp

32:e kommentar, skriven , av Anna med A:

Ja det var det :D

33:e kommentar, skriven , av Trees gravid i London:

Ne det förstår jag men gud vad skönt att du hade dom bakom dig i ditt beslut :)

synd att folk säger upp kontakten med en, när man väljer speciell väg i livet. Det är ju inget som förändrar personen man är!

Har också en nära familjemedlem som knappt pratar med mig längre. Men vad ska man göra :P

Deras förlust som sagt!

34:e kommentar, skriven , av A common blogg -:

tack!

35:e kommentar, skriven , av julia:

sv: god var den!

36:e kommentar, skriven , av natalie flores:

Ah det förstår jag, vad jobbar du med då= :)

37:e kommentar, skriven , av natalie flores:

ah vad roligt med lite variation :D

38:e kommentar, skriven , av natalie flores:

haha fast jobbar man så uppskattar man ju sin ledighet mer :) när man väl får ledigt

39:e kommentar, skriven , av Hannah och Bella:

Hoppas att du har haft en fin dag!:)

40:e kommentar, skriven , av Sandra:

Vad kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg. Jag meddelar dig när jag har avslutat tävlingen, lycka till :) Kram

41:e kommentar, skriven , av Sofie:

Sv; Absolut allt är superbra, har haft en toppendag!! :) Är riktigt lycklig!

Själv?



/Sofie

42:e kommentar, skriven , av Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆:

HAHA vilka sköna bilder, jag dog!

43:e kommentar, skriven , av Anonym:

det var bloggving jag menar säg vilket nummer du blev så gör jag det samma

44:e kommentar, skriven , av ELIN:

hahah. vad roligt!

Kommentera inlägget här :