Frågor och svar.

publicerat i Onördigt;
1. Hur gammal är du om fem år?
28
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Kevin, vi sov tillsammans i hans säng.
3. Hur lång är du?
Typ 155 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg Cast away to the moon - igår. Loved it.
5. Vem ringde du senast?
Jmm, mamma kanske?
6. Vem ringde dig senast?
Mamma.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Lyckligt giftiga.
9. När såg du senast din mamma?
Igår när hon slängde in en påse med mat till mig.
10. Vilken ögonfärg har du?
Gröna
11. När vaknade du i dag?
Halv nio vill jag minnas..
12. Vilken är din favoritjulsång?
Fairytale in New York.
13. Vilken är din favoritplats?
I soffan framför en varm brasa.
14. Vilken plats föredrar du minst?
Hm, Nynäs by night.
15. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Inte den blekaste. Det beror på om min man blir miljonär eller inte.
16. Vad skrämde dig om natten som barn?
Jadu, tjuvar utanför huset och krokodiler under sängen var inte någon höjdare direkt.
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Filmerna vi såg igår.
18. Hur stor är din säng?
Två ggr två
19. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.
20. Sover du med eller utan kläder på dig?
Naken, typ.
21. Hur många kuddar har du i sängen?
Två egna.
22. Vilka länder har du besökt?
Portugal och Spanien.
23. Vilka ställen har du bott på?
I Nynäshamn, nynäshamn och nynäshamn. Hör och häpna!
25. Är du social?
Jo det är jag.
26. Vilken är din favoritglass?
Oj äter nästan aldrig glass.
27. Vilken är din favoritefterrätt?
Tårtor av alla dess slag.
28. Tycker du om kinamat?
Ja, kinapuffar också, smarrigt.
29. Tycker du om kaffe?
Nej, sällan kommer aldrig på fråga.
30. Vad dricker du till frukost?
Oboy, juice, mjölk eller saft.
31. Sover du på någon särskild sida?
Ja på min sida.
32. Kan du spela poker?
Nix.
33. Tycker du om att mysa/kela?
Yes box.
34. Är du en beroende människa?
Ja, beroende av nyttiga saker.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Min pappa.
36. Vill du ha barn?
Jag har en liten krabba redan.
37. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite franska, lite italienska, få ord på Polska... that's about it.
38. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja några gånger. Tillock med ambulanshelikopter! Woho.
39. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng, thanx.
40. Vad spenderar du helst pengar på?
Massa mat, barnen och mig/Andreas.
41. Äger du dyrbara smycken?
En ring från min gamelfarmor.
42. Vilka är dina favoritprogram på tv?
Jag har inte tittat på TV:n på jättelänge.
43. Kan du rulla med tungan?
Japp, åt alla håll.
44. Vem är den roligaste människan du känner?
Min arbetskollega, Stina. Så galet skön människa!
45. Sover du med gosedjur?
Nej.
46. Vad har du för ringsignal?
Pass.
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jättemånga.
48. Hund eller katt?
Kissekatt.
49. Flirtar du mycket?
Ja det gör jag nog, omedvetet som oftast!
50. Kan du byta olja på bilen?
Nej.
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Det är en fördel om man har körkort först.
52. Vilken var den senaste boken du läste?
Minns inte.
53. Den bästa bok du läst?
Stefan Einhorns böcker, "Rosario är Död" - Majgull Axelsson, böcker skrivna av Hjalmar Söderberg.
54. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.
55. Dansar du i bilen?
Nej.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Ingen aning.
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Pass.
58. När var du i kyrkan senast?
I höstas när Mila Jean döptes.
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Magnus, Sara eller Laila.
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En, två dagar.

Kommentera inlägget här :