God morgon.

publicerat i Denise;
Godmorgon Sverige.

Jag vaknade av att solen sken in i sovrummet och trängde sig igenom överkastet vi använder som persienner. Ljuset blev för starkt för att uthärda och stoppade jag huvudet under täcket så kvävde jag mig själv, (nackdelen med att ha tjugokilo snor i näsan).

Kevin var redan vaken när jag tog mig upp. Undermedvetet så visste jag säkert om att han var vaken redan.
"Mamma får jag spela" är alltid det första man möts av en ledig morgon när Kevin är vaken.
Inte "godmorgon kära mor" utan "Får jag speeeela, snääääälla!" - och så blinkar han febrilt med hundögonen niomiljoner gånger innan man hunnit öppna munnen och säga, "visst".

"Yes".


Nåväl. Hans dag är räddad.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnea:

sv: haha okej då :)

2:a kommentar, skriven , av Linn / Foto & Vardag:

SV: Visst är det!

3:e kommentar, skriven , av Linn / Foto & Vardag:

SV: Nej, det är inte min häst! :)

4:e kommentar, skriven , av Linn / Foto & Vardag:

SV: Tack så mycket!

Följ mig gärna via bloglovin? :)

Fråga mig gärna någonting i min frågestund, om det är något du undrar om? Min kamera utrustning, vad som helst?

Ha det bra!

5:e kommentar, skriven , av HANNAH / SPOINK:

sv: allt är toppen med mig, hoppas allt är bra med dig oxå? :)

6:e kommentar, skriven , av emma:

SV; oj tack så mycket :) allt bra med dig ? :)

7:e kommentar, skriven , av emma:

SV; Vad bra :) här är det nog fint, dock är jag sjuk och hemma.. :/

8:e kommentar, skriven , av Claudia:

-jaa sant det du skriver också :/

allt bra?

9:e kommentar, skriven , av Mariana:

Hej allt väl? fin blogg!

10:e kommentar, skriven , av Mariana:

sv: Ojdå, krya på honom! Jo det rullar på:)

Vad ska du göra idag då?

kram!

11:e kommentar, skriven , av Mariana:

sv: låter mysigt!

Jag tror att ja ska in till stan/a6 :)

kram!

12:e kommentar, skriven , av Linnea:

sv: haha smart ;)

13:e kommentar, skriven , av Pommez♥:

Vilken fin blogg du har :)

Allt bra med dig och Kevin? :)

14:e kommentar, skriven , av Matilda:

sv: Haha, ja jag får väl nästan ta och göra det ;)

15:e kommentar, skriven , av Mariana:

sv: Hehe :)

Jadå.. det blir då att städa en 3våningshus!!



självdå?? (:

16:e kommentar, skriven , av Lisa:

tack Denise! :D

17:e kommentar, skriven , av vvendelaaah:

Sv Tack så mycket!

Allt bra med dig?:)

18:e kommentar, skriven , av Madde:

Åh tack! Är jättesugen på att färga! :)

19:e kommentar, skriven , av Anonym:

sv: Tackaar :D :D

20:e kommentar, skriven , av candy:

Tack då mycket:-)

21:e kommentar, skriven , av fiffi:

SV: tack :D men de återstår att testa och se ^^

22:e kommentar, skriven , av Elin:

SV: Tack :)

23:e kommentar, skriven , av Louise:

Va kul att du är med och deltar på min dagens blogg! Vinnaren kommer upp 00.00. Hoppas du får en super bra dag!

24:e kommentar, skriven , av ebba- en blogg om allt!:

SV; ja jag har sovit gott! :) hoppas att du med har det! kram

25:e kommentar, skriven , av Michella:

Sv: tack snälla du. Menmem, jag tycker inte att jag liknar Kenza.:)

26:e kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv: tack :)

27:e kommentar, skriven , av LARA JOHANSSON - photos&texts:

SVAR; Tack så mycket! :D

28:e kommentar, skriven , av Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE):

Sv: Haha tack :) ja ibland lyckas man! :)

29:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Haha känner igen det där, spela är livet liksom ;) .

30:e kommentar, skriven , av OOIS:

Hej!



Jag har hämnat på min kompis, vill gärna att många ska se det! så kolla in min blogg, och kommentera gärna det inlägget om vad du tycker om bilderna, eller vilken du gillar mest!

Kommentera inlägget här :