Jobba, jobba, jobba.

publicerat i Vardag.;
Nu är jag vaken.
Jag somnade som en stock brevid Andreas igårkväll. I alla fall till Kevin vaknade och skrek. Han har antingen en tendens att slå i sina fötter i "rulla-ut-skyddet" på sängen eller så har han växtvärk. Har inte kommit på vilket då han vägrar prata med mig när han gråter. Och vips, en halv minut senare när man kommit in i hans rum så sover han - helt obemärkt igen. (Jag gissar på att han slår i tårna).

Jag ska snart göra mig i ordning för jobbet. Måste rota runt i garderoben efter en svart t-shirt och sen är jag fit for fight att gå. Det bästa med att jobba på Nynäsgården är att man slipper äta frukost hemma och får ta del av världens frukostbuffé.

Hmm. Vad ska jag välja idag?
Äta knäckebröd med smör här hemma.
Eller. FRUKOSTBUFFÉ.
Svårt val!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ronja:

Frukostbuffé.

2:a kommentar, skriven , av Josephinewestling - Mamma till Vira:

svar: hehe man får gråta.. jag grät jätte mycket på bröllopet i thailand. dom gifte sig på stranden när vi var där.. och jag grina på bröllopsfesten när jag höll mitt tal till dom.. hihi..



kram

3:e kommentar, skriven , av p a u l i n e - fotoblogg ♥:

SVAR: Ja, det var de verkligen! :)

Allt bra med dig? kram

4:e kommentar, skriven , av Frida:

SV: japp :D

allt bra? kram!

5:e kommentar, skriven , av moa:

haha, men det va det att om vi inte fick ledigt skulle vi inte fått skjuts, men det löste sig ändå till slut , så nu är det bra ! :)

6:e kommentar, skriven , av kattisEriksson:

Oj vilken jobbig känsla att vakna av att Kevin gråter :(

Men då får ni mysa nästa helg istället :)

7:e kommentar, skriven , av Claudia:

mysigt,jag vaknade nyss :)

8:e kommentar, skriven , av Rebecca - Shopping, mode & träning:

Sv: Haha ja men då förstår jag! Men jag rekomenderar den verkligen :)

9:e kommentar, skriven , av Annika:

SV: ja, det gör jag :D

10:e kommentar, skriven , av Igeland:

sv: mmm ja! :D

11:e kommentar, skriven , av FlizanLizan:

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

12:e kommentar, skriven , av amanda:

hur mår du idag?? :)

13:e kommentar, skriven , av Hanna:

hoppas du har fått en bra start på dagen :)

14:e kommentar, skriven , av lina:

Jo dom växter ju så fort :)

15:e kommentar, skriven , av Juia:

Ja faktiskt ;D kan du ge tips på någonting att blogga om?:D

16:e kommentar, skriven , av Felicia (foto & vardag) ♥:

sv: ja det är toppen! hur är det själv? :D

17:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Åh lät ju sjukt gott med frukostbuffe lyxigt :)

18:e kommentar, skriven , av Klara:

Nejmen åh, tack så väldans!



Måste få säga att du har en så fin liten berättelse i din presentation! Och så vill jag önska dig en fin dag med jobb och annat fint.:)

19:e kommentar, skriven , av Nicolina:

Sv: Ja, jag älskar hennes stil!

Jättefin blogg förresten. Ha en bra dag :)

20:e kommentar, skriven , av HANNA:

har du några bra bloggtips till mig kanske? :)

21:e kommentar, skriven , av Nicolina:

Svar; åh tack så mycket, visst är hon :)

22:e kommentar, skriven , av Frida:

Oh vilken lyx med frukostbuffé!

23:e kommentar, skriven , av Lisa:

sv: i helgen händer inget särskilt, för dig?

24:e kommentar, skriven , av Melissa - Det allra mest personliga:

Skitväder det är här, regnar och snöar, så att man faktiskt längtar till sommaren trots att jag älskar vintern :D

Hoppas du har en bra helg och bättre väder :)



-------

Bloggen om det allra mest personliga, samt min ADD, aspberger och Crohns sjukdom...

25:e kommentar, skriven , av Molly:

sv; Idag är det toppen.. lördag å allt.

själv då vännen? :)

26:e kommentar, skriven , av Micaela:

Haha nej självklart inte alla samtidigt! ;)

27:e kommentar, skriven , av isabella:

svar; den är väldigt gammal så jag kan tyvärr inte svara på den frågan. igentligen visar den lite fel också.

28:e kommentar, skriven , av Hundretards:

Nu är vinnaren dragen i veckans blogg. Kolla om det var du som vann :)



http://hundretards.blogg.se/2012/february/vinnaren-av-veckans-blogg.html

29:e kommentar, skriven , av Maja:

Sv; ja det var väldans mysigt :)



Ja, nästa nästa vecka, vecka 9. Så nu är det bara en vecka kvar tills sportlovet!



Brukar du se på Mellodifestivalen?



Kram

30:e kommentar, skriven , av amanda:

sv; jaa eller hur :D

31:e kommentar, skriven , av Lotta:

åh tack kära du!

32:e kommentar, skriven , av Fatima:

Fin blogg =) Hur mår du?

33:e kommentar, skriven , av nathalie - naxo, bloggen med tips!:

allt bra idag?:D

34:e kommentar, skriven , av Anonym:

SV: eller hur! Reklam på tv är sjukt.. så öllåååååånga

35:e kommentar, skriven , av Madde:

hej! har du en speciell låt som gett dig fina minnen?

36:e kommentar, skriven , av ella:

fin blogg! vill du tjäna pengar på ett väldigt enkelt och bra sätt? kika då in och kolla mitt bästa tips :)



kram!

Kommentera inlägget här :