Krabbans 6-årskalas.

publicerat i Kevin;
Det har varit kalas nu. Som jag sa så var det fullt hus. Riktigt roligt måste jag säga, även fast det är roligare att gå på kalas än att annordna det. Det blev massa tårta, bullar, kakor och godis. Allt avslutades så klart med fiskdamm. Nu kan man rulla gott ner i sängen sen.

Knasigt hur jag blir så himla trött redan vid fem varje kväll. Normalt? Nja, tror inte det va.
Hur som haver. Skönt att allt är över nu även om det står MILJONER kakor, bullar och tårtor kvar i kylen.

Lite bilder bjuder jag så klart på.








BEN 10 - tårta.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia:

Men vilken smart sak att fylla paprikorna med färskost!

Att jag inte tänkte på det!

Tack så jättemycket, ska testas! (antagligen inatt redan när paprikacravingsen sätter in :-) )



Vilket roligt sammanträffande btw, kallar mitt lilla knyte i magen för krabban :-)

2:a kommentar, skriven , av Mia:

Är inte dags förrän i sommar, 1 juli närmre bestämt.

Tänkte igår att det är ju läääänge kvar, men insåg att jag redan är i halvtid - vilken koll man har! :-)

3:e kommentar, skriven , av Karolina Jacobsen:

SV: Hahah, nja, har mest fått, men ah man kan väll säga att jag har samlat lite ;)

4:e kommentar, skriven , av Hundretards- Moa:

Fin blogg :)

Kommentera inlägget här :