Lite av varje.

publicerat i Vardag.;
VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var tolv, tretton och bodde hos mamma och pappa. Hängde med mina vänner och hade filmkvällar varje helgkväll i mitt ungdomsrum. Oftast var det skräckfilmer.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag planerade Kevins femårsdag, precis som nu, fast sexårsdagen nu då.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Hm, choklad, salta och sura godisar, chips, och popcorn.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Oj, jättemånga.
Kelvin Kline - Alice's song.
Jill Johnsson - Natalie.
Maskinen - Krossa alla fönster.
Maria Mena - Power trip ballad.
Sheryl Crow - Strong Enough.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa en stuga i närheten av en sjö, byta ut våran bil, studera aktier, spara pengar, köpa massa pressenter till ungarna.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Bada och gå upp ur badet utan att torka mig (det blir blött i lägenheten)
Äta godis innan maten.
Inte plocka undan saker efter mig.
Samlar på mig massa skit.
Lovar saker jag inte kan hålla.


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Fotografera, skriva, busa med Kevin, laga mat, bada.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Retrokläder, ciggaretter, snus, delikatessostar, rödvin.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Wii:t, min dator, mitt badkar, kameran, mina sällskapsspel.

Kommentera inlägget här :