Lite ordbajs.

publicerat i Vardag.;
Nu är helgen över.
Alla kalas är också förbi, thank heaven. Som jag skrivit tidigare så är det jätteroligt att gå på barnkalas men mindre roligt att annordna de. Men det har gått bra. Vi hade inte överdrivet mycket barn vilket passade Kevin. Men det kommer nog ta ett tag att återhämta sig efter denna hektiska helg.

Nu börjar jag snart jobba också. Måste gå till jobbet om en kvart och jag ligger i sängen i trosor och BH. Nog för att man ska stressa långsamt men snart kommer det bli jättestressigt.

Hur som helst. Jobbar killerpass idag - sju till fyra. Så när jag kommer hem kommer jag garanterat vara död.
På onsdag är det min sista sovmorgon till tolv, innan det passet ändras om till sju det också. Jobbet gillar inte mig, tihi.

Eller så vill dom bara att jag ska lära mig att gå upp i tid istället för att löka i sängen hela dagen.
Nej, nu är det dags att lägga på ett kol
Tjingeling.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starslime:

Håller med!

Söt blogg!

2:a kommentar, skriven , av HANNAH / SPOINK:

sv: okej följer dig nu med :)

Kommentera inlägget här :