Lite vanliga frågor.

publicerat i Vardag.;
Bor du med barnets pappa?
Nej gud nej, det gör jag inte. År 2008 tog det slut mellan oss och det är jag glad för.
Han var mitt bästa misstag - av den enkla anledningen att han gav mig Kevin.

Hur stor åldersskillnad är det mellan dig och barnets pappa?

Kevin föddes tre veckor efter pappans 30-årsdag. Jag var 16. Räkna själv.

Hur reagerade dina föräldrar?
Hur ska ett par föräldrar reagera när deras femtonåriga dotter ska berätta en stor hemlighet hon inte orkar bära på ensam längre. Mina föräldrar är ganska jordnära och tog det hela med ett lugn och stöttade mig från dag ett. Även om dom ville att jag skulle vara hundra procent säker på mitt beslut om att kunna ta hand om ett barn.

Har du gått klart skolan?
Jag blev gravid i nionde klass. Gick i gymnasiet under hösten och halva vintern innan jag tog ledigt i åtta månader. Hoppade på gymnasiet igen under nästa höst med årskullen under mig. Tog studenten 2009 tillsammans med världens bästa gäng. Högskola, folkskola och komvux har jag inte intresse för just nu.

Är det svårt att vara ung och förälder?
Jag har ingenting att jämnföra med. Som om att jag skulle fråga en nybliven mamma i 40-årsåldern om det är svårt att vara gammal och mamma.

Hur många år är det mellan dig och din sambo?

Mellan oss är det sex år, ganska precis.

Vad jobbar du med?
Jag har massa olika jobb. Är anställd i min sambos firma vid behov. Jag jobbar på en bemanning som rekryterar in mig på förskolejobb och arbeten på kostenheten. Jobbar även på ett konferenshotell som städerska / servitris.

Min älskade son, och mina fantastiska föräldrar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Felicia (foto & vardag) ♥:

sv: tack! :)

2:a kommentar, skriven , av Jojjjjohs.se - Något för nästan alla:

Okej :) Tack så mkt! :)

3:e kommentar, skriven , av Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

sv; ja :)

4:e kommentar, skriven , av Amanda:

Sv: Hahaha, jaa visst är den kul? Skrattade länge åt den kan jag säga :P Hehe.



Allt bra med dig annars då? :) Händer i helgen?

5:e kommentar, skriven , av Jojjjjohs.se - Något för nästan alla:

Åh tack! hehe vad kul ^^

6:e kommentar, skriven , av Molly Bergström, UPPSALA:

Önskar dig en mysig fredagskväll med en massa mys :D

7:e kommentar, skriven , av klara:

Ja visst är dom :D Våra prinsar!

8:e kommentar, skriven , av Josephinewestling - Mamma till Vira:

svar; tack. Ja klart jag vill åka dit en 3dje gång. Och gärna mer än det. :) hihi.. man blir fast. finns så många olika ställen man kan åka till. roligt att prova nya ställen..



kram kram.

9:e kommentar, skriven , av Sandra:

Haha, ja de var bra :)

10:e kommentar, skriven , av Claudia:

-det är bra här med :D

vad gör du?

11:e kommentar, skriven , av Lisa:

sv: det är helt okej med dig?

12:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Svar: Ja jag älskar att åka skidor<3

13:e kommentar, skriven , av Madeleine.:

re; tack så mycket ((:

14:e kommentar, skriven , av Naliie:

man ser bara en toffs som flyger när man går haha.

Det är ju mindre kul, men vad ska man göra för att inte gå så? Palla operera senan liksom. :p

hur mår sötungen är han fri från spyan?



PUSS!

15:e kommentar, skriven , av Moa:

Fin blogg, Besök gärna min blogg och kommentera :)

Kommentera inlägget här :