Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av steffie(amandaosteffie):

sv. bara bra! vad gör du? :))

2:a kommentar, skriven , av bbecka:

sv: ja det var tur!!

3:e kommentar, skriven , av madeleine. s:

gud va skönt, är det ditt barn på bilden?:)

4:e kommentar, skriven , av sofie:

sv: åh tack vännen :)



allt bra med dig?

5:e kommentar, skriven , av cajsa och beda:

Ja eller hur!

6:e kommentar, skriven , av madeleine. s:

Vilken sötnos!

7:e kommentar, skriven , av Enya♥:

Sv; Ja :) fina bilder!

8:e kommentar, skriven , av Enya♥:

Sv; en vanlig lugn helg :) själv?

9:e kommentar, skriven , av sofie:

sv: De är bara bra med mig med :)



hur ser helgens planer ut?

10:e kommentar, skriven , av pablosfoto:

Tack så mycket :)



Åh vilka fina foton!

11:e kommentar, skriven , av Enya♥:

Sv; hahah jaha! :)

12:e kommentar, skriven , av Lisa:

hahah ja verkligen synd!

har tyvärr ingen hagelbössa att låna ut :/

13:e kommentar, skriven , av Louise:

sv: godmorgon! ja de får jag verkligen göra! Allt bra med dig då?:-)

14:e kommentar, skriven , av steffie(amandaosteffie):

sv. är med en kompis - och är super trött! HAH.

Gott med havregrynsgröt!

15:e kommentar, skriven , av LINNEA:

vet inte :) själv?

16:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto ]:

hihi tusen tack för din åsikt :)

de hoppas ja att du också får :)



Söt unge! :)

17:e kommentar, skriven , av Frida:

sv: det ska verkligen bli jättekul, han ser så mycket fram emot det! :)



Vilka fina bilder förresten! :D

18:e kommentar, skriven , av Fiffi:

sv: tack så mkt^^

19:e kommentar, skriven , av Madde:

Gjort! ;) Jättesöta bilder

20:e kommentar, skriven , av IIRMA':

sv; inte direkt, jag är sjuk o så... Själv då?

21:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto ]:

nja, vakna med huvevärk :( sj? :)

22:e kommentar, skriven , av Janina:

Sv; Haha visst kan jag väl det! Jag hade inte heller klippt mitt hår på ett tag, känns som det var behövligt.

Tack så mycket :)

23:e kommentar, skriven , av kattiseriksson:

Absolut!! Här kommer lite sol och värme till er :)

24:e kommentar, skriven , av Lisa:

hahah bra idé!

kasta en snöboll från mig med då! ;D

25:e kommentar, skriven , av Anonym:

ta den som den kommer :)

26:e kommentar, skriven , av Madde:

Ja tror det haha!

Varsågod :)

27:e kommentar, skriven , av IIRMA':

sv; okej... :/

tack, kram

28:e kommentar, skriven , av Rebecca - Shopping, mode & träning:

Sv: jag tyckte att filmen var super bra! Skrattade i princip hela tiden. Funderar du på att se den? :)

29:e kommentar, skriven , av Almstrom:

tycker jag med!:)

allt bra med dig?

30:e kommentar, skriven , av kattiseriksson:

^^

Vilken tur att du skrev en kommentar eftersom jag letat efter kevins blogg men hittar den inte längre.. :/ är den borttagen?

31:e kommentar, skriven , av Lisa:

hahahah det låter bra!

32:e kommentar, skriven , av Lil bex':

RÖSTA - CHANSEN ATT VINNA LÄNK + EN VECKA I MIN MENY - http://bexollila.blogg.se

33:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto ]:

åh jobbigt :(

34:e kommentar, skriven , av Madde:

Hahah ja får slänga upp en bild!

Hahahah ja kan nog bli roligt ;D

35:e kommentar, skriven , av cherie's välgörenhetsblogg:

tack så mycket!

så söt! <3

36:e kommentar, skriven , av kattiseriksson:

Ja då förstår jag :) det var nog lika bra isådanafall, bättre att lägga den tiden på att umgås :) Men nu finns din blogg här och jag får spara den istället :)

37:e kommentar, skriven , av Lil bex':

Kul att du är med och tack så mkt för att du gav mig en röst det betyder, lycka till!

38:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto ]:

haha :D

nja kanske drar till stugan, annars får se. sj? förutom jobb :)

39:e kommentar, skriven , av a:

Ja hon är otroligt söt, lilla Molly.

40:e kommentar, skriven , av kattiseriksson:

haha ja visst fick jag :) Inte direkt den bästa pussen jag fått i mina dagar men man får inte vara så kräsen ;)



det ska jag absolut göra :)

Nu är det helg igen, ska ni göra nått kul?

kram

41:e kommentar, skriven , av Klara:

Vilka mjuka och fina bilder!:)

42:e kommentar, skriven , av Anonym:

vet

vill du göra bloggving byte?

43:e kommentar, skriven , av Rebeckah:

Tror jag sett jordens sötaste unge nu ärligt talat! ♥ Om de är din grabb så ska du va en otroligt stolt mamma! :d

44:e kommentar, skriven , av Maria en Norrlandsblogg:

Åh vilken söt unge du ha trevlig helg

Kommentera inlägget här :