Morgon är det i alla fall.

publicerat i Denise;
Godmorgon.

Någon som äger en hagelbössa, eller alternativt AK47:a. Något som låter och skrämmer skiten ur vår gårdsvärd bara. Han väckte mig halv fucking jävla sju med sin snöslunga, (ni som inte vet hur dom låter så tänk er en traktor blandat med en motorcykel som ska gå fram och tillbaka ute på gården 900 ggr för att få bort snön). Måste jag påpeka att vi bor på bottenvåningen och hör alla ljud extra tydligt?

Fine, jag fattar att hans arbetstid börjar runt halv sju. Men han har väl fler än ett område att sköta om så han kan väl börja där någongång för en gångs skull? Nej, jag är inte bitter... eller jo. För jag är sjukt trött och när han väl stack här ifrån och jag kunde återgå till mina prinsessdrömmar så börjar jag hosta. Och hosta. OCH HOSTA. Så, min plan om att få somna om gick i stöpet - och nyss ropade Kevin "Mamma", från sitt rum. Så nu är ungen vaken också.

2000?


90-talet?


Jag som ett barn på det ljuva 90-talet... och början på 2000, tror jag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lina:

visst är han :)

2:a kommentar, skriven , av madeleine. s:

allt är bara bra, hur är det själv?:D

3:e kommentar, skriven , av lina:

han blir 4 nu till mars :)

4:e kommentar, skriven , av NCfoto - FoToBlogg:

SVAR; haha, tack ! ;)

5:e kommentar, skriven , av Madde:

sv: åh, tack så hemskt mycket:)

Ha en fin fredag:)

6:e kommentar, skriven , av maria:

haha tack!

samma uppvak som du har känns igen dock så skyfflar dom snö precis under min balkong, mina fönster är inte direkt tätade så har låtit som någon drar omkring en stol i lägenheten haha

visst älskar man dessa underbara uppvak på morgonen när man bara vill sova :p

7:e kommentar, skriven , av louise:

-Kul att du är med och tävla, jag skriver till dig när vinnare är upp. Du få gärna spamma hur mycket du vill varje dag för att få extra chans att vinna :).



Länk : http://laakinoiise.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-spamma-hur-mycket-du-vill-fo-1.html#comment



Hur är det med dig?

8:e kommentar, skriven , av Trees gravid i London:

Exakt ;)

Nä, han blir 28 i år och jag blir 22! 6 år är ju inte så farligt! Är det stor åldersskillnad på din sambo och dig?

kram!

Kommentera inlägget här :