Sommaren 2011.

publicerat i Vardag.;
Såg ett program om en kille med en muskelsjukdom nyss på barnkanalen och minns tillbaka till i sommras då jag jobbade som personlig assistent i Norrtälje. Började nästan gråta av att se programmet. Haha. Men åh, vad jag saknar det.

Jag bodde hos familjen under sommaren och åkte hem under helgerna. Detta gick jättebra då Kevin spenderade månaden hos sin pappa i Halmstad under den tiden. Om jag får möjligheten att göra samma äventyr igen med världens mysigaste kille igen så kommer jag nog att göra det.

Man får så galet mycket tillbaka av att jobba med någon som behöver extra stöd.
Jag lärde mig allt tänkbart om Backyardigans - och om Alvin och gänget då filmerna gick om och om igen på tv:n varje dag.

Åh, minnen.
"O", jag saknar dig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tilde [ FOTO & DESIGN ]:

sv: Aw! Taack:)

2:a kommentar, skriven , av Louise |:

Det ska jag absolut :)



Åh, men iallafall, måste vara tråkigt att jobba helger hursom :) Kram

3:e kommentar, skriven , av Linnea:

sv: Jamen visst!!! :)

4:e kommentar, skriven , av Elin:

Åker till Lalandia imorgon och spenderar helgen där med trevligt sälskap:)

5:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]:

stugan kanske, sj? :)

6:e kommentar, skriven , av Jasmin - Halmstads största blogg.:

Tack tack! :)

7:e kommentar, skriven , av Emma (EMMANDNENS.BLOGG.SE):

Sv: tack! :)

8:e kommentar, skriven , av Louise |:

Jaså, okej. Men det låter ju underbart :)

9:e kommentar, skriven , av Louise |:

Nej, nästa vecka är sista veckan :) Sen är det lov v.9 som gäller!

10:e kommentar, skriven , av Hannabel:

följer dig nu blev nr 8 :) <3

11:e kommentar, skriven , av Michella:

Sv - Tack så jätte mycket.:)

12:e kommentar, skriven , av Louise |:

Låter superbra det :)

13:e kommentar, skriven , av Jenny:

sv: ja filmen var kalas :)

14:e kommentar, skriven , av Madeleine.:

re; tack så mycket ♥

15:e kommentar, skriven , av Jessie:

aa, vecka 9 :)

16:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Visst är det underbart att arbeta med människor :) . Förstår dig precis :).

17:e kommentar, skriven , av F E L I C I A:

gör det :) Den sista är verkligen bra, speciellt del två!! :D

18:e kommentar, skriven , av ebba- en blogg om allt!:

sv; HÄRLIGT att höra! :D

19:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]:

aha men mys iaf :)

20:e kommentar, skriven , av utbytesstudent i UK:

sv: ja det kommer jag :D



21:e kommentar, skriven , av Julianne:

Svar: Allt är bara bra, tack. :) Hur är det med dig?

22:e kommentar, skriven , av Michella:

sv - jo allt är bra med mig, själv?

23:e kommentar, skriven , av Lisa:

Hej! Var med & TÄVLA om en ”My Little Cupcake” på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-sockerflinga.html



Kramis ♥

24:e kommentar, skriven , av Lisa:

Hej! Var med & TÄVLA om en ”My Little Cupcake” på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-sockerflinga.html



Kramis ♥

25:e kommentar, skriven , av Jessie:

Aha, aa, Förstår det. :)

Kommentera inlägget här :