Sovmorgon?

publicerat i Vardag.;
Det känns som det blir sovmorgon för min del. Kevin har legat och sovit bort halva dagen i soffan framför TV:n. Tack vara detta så är han på "benen" igen. Han kräktes senast halv tre i eftermiddags. Så det var ett tag sen. Å andra sidan så har han inte ätit så överdrivet mycket som han kunnat kräkas upp heller. Men han känns piggare och gladare på något sätt, vilket är skönt för mig.

Just nu börjar jag dock titta i kors. Men Kevin är inte trött minsann. Nej han är fullt upptagen med att leka med lego för tillfället. Det kan vara skönt för mig, jag tänker hans vakna tid i sovmorgon för min del i morgon.

Och sovmorgon, gillas skarpt!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av steffie(amandaosteffie):

sv. Inget typ :p

Haha vad ska du göra i helgen då?

2:a kommentar, skriven , av Tuva:

Då var det nog han, han har iaf sjungit med Jessica Andersson ;)

3:e kommentar, skriven , av Angelika:

sv: åh, tack så mycket!:D

4:e kommentar, skriven , av Hundretards:

Var gärna med på dagens blogg!



http://hundretards.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment



Kram!

5:e kommentar, skriven , av Bella:

Sv: Tack så jättemycket! :)

Kram!

6:e kommentar, skriven , av Hundretards:

Vad kul! :)

7:e kommentar, skriven , av Sarah:

sv: Hehe, u should! :)

8:e kommentar, skriven , av Em.:

sv. haha aa jag vet. men det är ju faktiskt sant ;)

9:e kommentar, skriven , av vickan- mode&tips!:

hej! följas via bloglovin?:)

10:e kommentar, skriven , av Lotta:

Sv: Det har du rätt i för om en film för typ fem av fem av någon filmkritiker så brukar den oftast vara så seg att man inte ens orkar titta på den :p

11:e kommentar, skriven , av Amanda:

Sv: Jo, B&J måste vara världens godaste glass!:)

12:e kommentar, skriven , av Lisa:

tack du! rolig & fin blogg du har!

13:e kommentar, skriven , av Amanda♥:

Sv: Tack, visst är dom! :)

14:e kommentar, skriven , av Maja:

Sv; Tack eller vad man ska svara! Jag älskar den också :)



Det var väll du/Kevin som hade en blogg om kevin va? Men mindes aldrig vad den hette men gick in via mobilen. Hoppas allt är bra!

15:e kommentar, skriven , av Louise |:

Vilken härlig blogg! :)



/Visst är dom! Rena drömmen!

Kommentera inlägget här :