Tråkig dag!

publicerat i Vardag.;
Det har varit världens tråkigaste dag, enligt Kevin i alla fall.

Alla hans skylanders dog redan under första banan (ni som inte vet hur eller vad skylanders är - lmgtfy <-- tryck där). Nackdelen med spelet är att dör gubbarna så tar det jättelång tid innan man får dem till liv igen. Så ärligt talat så förstår jag att han tycker det är dötrist.

Nu sitter han och Andreas och spelar Minecraft. Någon mer än jag som tippar på att Kevin kommer skrika när monstrena kommer?

Jag själv har badat och tvättat håret. Något jag inte orkat göra på flera dagar. Eller orkat och orkat, det handlar väl om att prioritera. Idag tänkte jag ta hand om mig själv lite extra, därför bjuder jag mig själv på en god middag. Nudlar! Best food ever. Andreas och Kevin skulle äta resterna från igår, lucky me.


Skylandergubbe med portalen som leder gubben in till TV:n.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hannabel:

HAR STARTAT VECKANS BLOGG,ÄNMÄL DIG NU! :)

SE OXÅ VAD MAN VINNER!



PUSS & KRAM

<3 ;)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kommentera inlägget här :