Memory lane.

publicerat i Bilder;
Jag och Kevin låg och mös framför gladiatorerna ikväll. Kevin har, liksom jag gjorde när jag var mindre (kanske inte sex, men tolv) fastnat för det programmet. För mig är det som att ta en tur i memory lane.

Appropå memory lane.
Idag har jag varit där nästan hela dagen.
Jag har tittat på avsnitt från Skärgårdsdoktorn. Bara det är ett stort nostalgiminne.
Sen kollade jag in filmen Festival som var en stor favorit i unga tonårsår. Ebba Hultqvist i all ära.
Sen fick jag big brotherfebér och kollade in några avsnitt från tjugohundrasex - samma år som Kevin föddes vilket innebar att jag aldrig såg ett enda avsnitt från den tiden.

Bjuder på lite bilder från mitt memory lane.

Memory lane:
Vi tjejer i åttonde klass, runt år 2004.
Den ena bruden bor i USA och är praktiskt taget gift
den andra bor, pluggar och arbetar i Australien,
Jag själv fastnade i Nynäshamn.



En dag jag troligtvis ville glömma bort, 2008.
Diggar att jag bär Kevins dagisgjorda halsband runt halsen
- ute på krogen.


Den här bilden berörde många detta år 2009.
Men jag är som sagt inte alltid mamma utan fortfarande en underhållare
- och gissa om vi skrattat åt bilden.


Världens hemskaste vecka, vintern 2009


Året jag blev brunett, 2009

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna Sörlin:

sv; tack så mycket!!

ledsen för sent svar.

2:a kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Härliga bilder :)

Kommentera inlägget här :