Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lil bex':

tacj !

de e bra med mig, sj?

2:a kommentar, skriven , av VICKANY- mode&tips! DAGENS BLOGG PÅGÅR:

sv: ohja det har jag! du med?:D kram!

3:e kommentar, skriven , av Lil bex':

gött att de e bra med dig, i helgen kanske jag ska jobba, sj?

4:e kommentar, skriven , av L I N N - TÄVLING IGÅNG!:

Ja verkligen!

Känns skönt att saker kanske blir bra nu :)

5:e kommentar, skriven , av Lil bex':

aha vad kjobbar du med ?

ne jag ska med pappa på marknad isf jag har inget fast jobb

6:e kommentar, skriven , av Linnéa:

Joo, jag är en stolt vän! ;)

7:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto ]:

mys :)



Den ligger i Varberg :)

8:e kommentar, skriven , av Lil bex':

åå servetris verkar kul!

9:e kommentar, skriven , av ViktoriaPettersson:

Svar: Tack så mycket :D

10:e kommentar, skriven , av Lil bex':

kan tänkja mig det..



jag vene tror jag vill jobba på hotell hehe

11:e kommentar, skriven , av Lil bex':

ja jag har drömt om det sen jag vart liten !

12:e kommentar, skriven , av Lil bex':

aaw tack så jätte mkt hihi

13:e kommentar, skriven , av Linnéa:

haha, jaa! jajamen, själv då? :)

kram!

14:e kommentar, skriven , av L I N N - TÄVLING IGÅNG!:

Tack de hoppas jag med!

Jorå det är väl helt okej, med dig då ? :)

15:e kommentar, skriven , av Mia:

Fin blogg! :)

Är allt bra med dig?

16:e kommentar, skriven , av Linnéa:

Nästan bara simningsmedaljer! ett 50-tal i andra sporter kanske :)

17:e kommentar, skriven , av Molly:

sööt!

sv; Tack! :D

18:e kommentar, skriven , av hanna:

Tack så mycket !:D

19:e kommentar, skriven , av L I N N - TÄVLING IGÅNG!:

Skönt att höra!

Njae, ska bara ta det lugnt för att bli frisk & sen kommer min syster :) Själv då?

20:e kommentar, skriven , av L I N N - TÄVLING IGÅNG!:

Hehe okej!

Njae, syster kommer som sagt sen kanske hjälpa min pojkvän att flytta :) Dudå?

21:e kommentar, skriven , av Hanna:

Jodå det är bara bra med mig idag, hur är det med dig då?:)

22:e kommentar, skriven , av L I N N - TÄVLING IGÅNG!:

Hehe okej!

Nej han och hans familj ska flytta in ovanför oss :)

23:e kommentar, skriven , av Mia:

Du kan anmäla dig till dagens blogg lite efter kl 13, det kommer upp ett inlägg då :)



Jodå här är det också bra, allt är fint här :D

24:e kommentar, skriven , av Elisa:

tack den är från Nelly.com :)

fin blogg, söt son!

25:e kommentar, skriven , av Trees:

hahah skön lillkille du har ;) Så himla roligt med deras kommentarer. Man borde skriva ner alla som får en att skratta!



haha okej ja måste dela med mig av dessa bara för det. :D

http://mangofisk.se/2009/may/utkast-ah-vad.html

och

http://mangofisk.se/2008/november/utkast-men-gud.html ;)



Tack :D ja det har gått bra, minus 8 veckors spyande! jag såg att du fick din son när du var 15 år, tycker det är såå imponerande med unga mammor :) Vad tyckte din familj om att pappan till barnet var såpass mycket äldre?

26:e kommentar, skriven , av felicia :):

haha, sjukt gulligt! älskar barns kommentarer!! :D

Kommentera inlägget här :