After work.

publicerat i Vardag.;
Snart ska vi upp till Utsikten meetings. Det är after work och den största anledningen till att jag går dit är att jag ska snacka med min chef om att jag vill börja komma tillbaka smått. Med början på helgjobb. Inte alls så mycket. Bara så det genererar till lite mer pengar i kassan. Det känns ju som att jag kommer få en ganska bra jobb-månad som kommer nu i februari. Men som sagt, den månaden som har varit har blivit pinsam. Alla jobb jag har har dragit ner på personal efter de stora jul-kostnaderna från julborden och dylikt.

Nästa vecka jobbar jag på dagis. Det har varit ont om jobb där också. Man ska väl inte klaga - för jag har jobbat lite på hotellet. Men man vill ju ändå kunna överleva nästkommande månad. Tur som fan att vi är två som jobbar. Annars hade vi inte överlevt.

Kommentera inlägget här :