När vi två blir en.

publicerat i Vardag.;
Snart kommer min älskling, min livskamrat, min sambo, min andra hälft, min framtida man och pappa till mina framtida barn... ja ni fattar, hem från jobbet. Han har varit borta och sovit på hotell i en natt. Senast vi sågs var klockan sju igår morse. Inte okej - men det förstår ni nog att det inte är. Vi är sällan borta från varandra. Värsta uppbrottet var i tre veckor under sommaren 2011 då jag jobbade som personlig assistent på annan ort. Och då ska jag poinera att jag åkte hem varje helg för att mysa och gosa för att orka resten av nästkommande vecka - och så höll det på tills den dagen jag kom hem igen, permanent. Fjortontusen kronor rikare blev jag också, ka-tching. Nu är det inte lika mycket Ka-ching längre.

Vi är helt enkelt inte skapta för att vara från varandra en längre tid. Fem timmar räcker typ, älskling.

Kommentera inlägget här :