Värre.

publicerat i Vardag.;
När man trodde det värsta var över så blev det lite värre. I natt hade Kevin feberkramper. Han hade 40 grader och skrek av smärtan som strålade genom hans ben. Tillråga på det så kliade han sönder massa vattenkoppor i sömnen så att det började svida vilket resulterade i fler skrik. Jag fick sova bredvid honom och hålla koll hela natten. Om jag sovit gott? Äsch, vad är sova?

Kevin vill inte ens se sig själv i spegeln längre. Han är fåfäng - mer än jag tidigare trott och tycker bara han ser äcklig ut när han av misstag råkar se sig själv i spegeln. Stackars barn. Jag berättar för honom hela tiden att han är minst lika söt som tidigare, om inte sötare nu. Han håller då inte riktigt med mig.

Jag har varit och handlat en bukett till tvillingarna och deras mamma (min arbetskollega). Jag ska dit och fira dem. Så det blev en vuxen bukett och två tvillingbuketter. Jättefina blev dom. Jag hoppas dom håller sig skapligt fina tills att vi ska gå också. Hoppas, hoppas!



Kevins bästa medicin just nu.



Kommentera inlägget här :