Godmorgon.

publicerat i Denise;
Godmorgon.

Jag har sovit med fönstret öppet hela natten och har trots det sovit som en gris. Vi har nämligen gamla Nynäsvägen precis utanför oss som brukar vara ganska trafikerad av både lastbilar, motorcyklar och personbilar. Men det var först vid sju i morse som jag "stördes" av oljudet - men somnade om på två röda.

Jag har drömt jätteroliga drömmar i natt. Men kan inte minnas vad jag drömt om. Jag minns bara den här feel-good känslan i kroppen som jag bar med mig. Och jag minns bara små scener ur den. Loved it.

Idag är det en vecka kvar till Ultraljudet. Jag längtar verkligen till det nu.
 
I morgon börjar jag jobba vid kvart i sex, det känns redan dådär - men på lördag börjar jag först nio så det känns lite bättre i alla fall. Bara att sysselsätta sig så att dagarna går snabbt förbi.

Kommentera inlägget här :