Jobb och Alexandra.

publicerat i Denise;
Jag har verkligen dragit på mig en hejdundrande förkylning där allt ingår, "extra allt". Och i morgon till råga på detta så jobbar jag också. Förhoppningsvis är det en kort dag på jobbet men vill det sig illa så blir det ganska mycket då DTF:arna åker - och dem är en hel del. Men det är bara att bita ihop. Plus att jag inte börjar förrän klockan nio så då är det lugnt! Sovmorgon på hög nivå, haha.
 
Sen ska jag träffa Alexandra efter jobbet om det inte är oväder och äckligt. Mys! Det var sjukt länge sen vi sågs. Man säger alltid att man ska ses och så blir det ändå inte av. Men nu ska vi försöka ses i alla fall.

Så här såg vi ut när vi började hänga tillsammans 2008. Vi får försöka uppdatera den bilden i morgon, haha.

 
 

Kommentera inlägget här :