Nicksta.

publicerat i Denise;
Jag har fortfarande inflammationen i ögat, även om den inte är fullt lika kraftig som igår så hade jag ändå problem med att öppna ögonlocken i morse. Så det blir till att gömma sig bakom ett par solglasögon idag också. (Man ser ju faktiskt cool ut i det... fram till att solen går i moln alltså). Jag är i alla fall alldeles för uttråkad för att orka sitta hemma, men samtidigt bör jag inte vara bland folk heller då det smittar otroligt lätt. Så därför är jag troligtvis nere på nicksta idag också.

Där är det lagom mycket folk. Ingen man "hälsar" och "kramar om", plus att man kan tvätta sig ren då dem både har handfat och tvål i den lilla boden. Win.
 
Men vi får se om jag pallar. Annars kanske jag går runt här hemma och städar istället. För det behövs verkligen, det också.
 

Här sitter jag hela dagarna, typ. Sol får man på sig i alla fall. Me like.
 

Taggar: Nicksta, Nickstabadet, Vattenrutschbana, Vattenrutschkana;

Kommentera inlägget här :