Oplanerade planer.

publicerat i Denise;
Idag har det varit en dag full med oplanerade planer. "Ta dagen som den kommer" passar verkligen in på oss just nu. Love it.

Morgonen bjöd på massa TV-zappande då jag för en kort stund tröttnat på livet. Men det höll inte i sig så länge då min morbror ringde och sa att min kusin kommit ner till deras båt i hamnen i nynäs. Dom skulle snart dra sig vidare men ville hinna träffa mig innan dom drog. Så jag tog på mig kläderna och sprang ner till hamnen. Vi mötte upp mina föräldrar och min moster och satt och snackade en stund. Jättemysigt. Även Andreas kikade förbi.

Sen drog vi mot båten vid ett och vinkade dem hejdå.
 
Därefter drog jag och Andreas och handlade sallad på Nilsson's köttbutik och bjöd in oss till min arbetskollega Nettan och hennes familj där vi hade det jättetrevligt som vanligt. Andreas drog hem efter drygt två timmar medan jag var kvar fram till sju ikväll. Haha. Man kan inte spendera någon timma med Nettan, det går bara inte, haha. Fantastiskt mysig familj.

Minuten som jag kom innanför dörren så spydde jag som ett djur, givetvis.
Men det var det helt klart värt efter en så fantastisk dag som idag.

Jag ser dock inte fram emot morgondagen.
Upp halv sex för att jobba till två, tre.
Usch. Haha.

(Nu är det snart två dagar kvar till söndag, snart alltså)
 

Kommentera inlägget här :