Ser dubbelt.

publicerat i Denise;
Jag är galet trött. Kom hem för inte allt för länge sen och dunkade rakt ner i soffan med en smäll. Direkt efter jobbet så drog vi till min älskade vän Tove som fyllde 20 idag, stora tjejen! Det var jättemysigt, jättetrevliga människor och alldeles för många kakor, bullar, tårtor, smörgåstårtor. Så nu sitter jag och munspyr lite för att min bebis demonstrerar lite. 

Vi tycks aldrig bli klara på jobbet heller och kommer ständigt efter med "eftersläntare" till rum som aldrig lyckas bli klara. Fan. Min kropp demonstrerar just nu. Tack och lov är jag ledig i morgon men just nu vill min kropp bara vila vila vila. Min förkylning tycks inte försvinna heller. Jävla skit. Och att börja strax efter sex på morgonen bidrar ju inte till en förbättring heller.

Värre än det är ändå att jag sitter och glor på en film på 9:an nu. En verklighetsbaserad film om en pastorsfru som skjuter sin man, trots att skenet sagt att dem haft de perfekta äktenskapet. Varför ska det vara så här bra filmer på kvällarna för?

Direkt efter filmen så ska jag sova i alla fall, utan tvekan - börjar se två tv-apparater. Undrar vilken jag ska se filmen på nu ? Nej, jag är inte trött, hihi!
 

Kommentera inlägget här :