Sjukgossen.

publicerat i Denise, Kevin 6 år;
Kevin har fortfarande féber. Gårdagen var han ganska pigg till framåt kvällskvisten då febertoppen kom tillbaka och däckade honom. Nu ligger febern på 38 grader under alvedonbehandling. Lagom hög med andra ord. Stackars barn. Men han är trots detta rellativt pigg och glad så länge han får hoppa mellan vardagsrummet och TV:n och hans mörklagda rum.
 
Jag har fått en dille på att städa. Nu är jag nämligen igång igen. Men jag tänkte inte köra slut på mig lika mycket som igår utan ta det ganska lugnt. Så länge man håller efter så är det ju ganska fint här hemma, och det är väl tanken - att hålla efter alltså.
 
Idag tänkte jag springa över till filmkedjan för att kolla om det finns några bra barnfilmer att köpa till ungarna. Det känns som dom är värda det nu.
 
 

Taggar: Alvedon, Barnfilm, Feber, Film, Filmkedjan, Sjuk, TV;

Kommentera inlägget här :