Solglasögon.

publicerat i Denise;
Min ögoninflammation har nu spridit sig till mitt andra öga samt bort till min stackars mamma. Så nu har hon också fått tagit del av min sjukdom, trots att vi inte spenderat allt för mycket tid ihop.
 
Idag sa jag hejdå till Louise som drar hem till Australien igen på lördag. Det känns inte som att jag har någon lust att dra med något tåg till hufvudstaden när mina ögon ser misshandlade ut av rodnaden. Det känns faktiskt så där. Även fast jag verkligen, verkligen vill dra dit så känns det som att massa oskyldiga människor kommer åka på min smitta.

Men förhoppningsvis så går det inte allt för lång tid mellan nu och nästa träff.

Ikväll ska vi fiska också. Känns måttligt kul när mina solglasögon är puts veck. Förstår verkligen inte var alla mina saker tagit vägen. Mitt headset försvann igår och idag är det mina solglasögon, trots att jag vet att jag hade med dem hem. Mysko. Men jag får kika om det finns några snygga, lagom dyra solglasögon någonstans.
 
Måste - dölja - mina - ögon!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Hola !
Tittar in & tänkte tipsa om 2 tävlingar jag har just nu.

Veckans blogg - Drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny 1 vecka direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

Vinn avancerad design - Du har chans att vinna en avancerad design av samma tjej som gjort min, hon är super duktig! (JÄTTE enkla regler) direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-bloggdesign.html#comment

KRAM♡

2:a kommentar, skriven , av Mamma:

Headsetet ligger på hallsoffan sedan sist, slarvmaja!

Kommentera inlägget här :