Tösen sprattlar som galet.

publicerat i Gravid;
Tösen i magen (fortfarande namnlös, trots att vi har några favoriter), har precis börjat kicka riktigt ordentligt i magen. Det kom riktigt hårda sparkar igår efter ultraljudet. Kanske för att den lilla inte gillade trycket på magen. Det var knappt så att jag klarade av det. Haha.

Jag minns när jag körde mitt RUL med Kevin - på hemvägen från Huddinge så kände jag de allra första sparkarna. Jag hade nog inte haft tid att känna efter riktigt innan då det var mycket med skolan och allt runt omkring. Men den här gången kände jag sparkar från tösen redan för två veckor sedan. Så himla mysigt att få känna att det faktiskt lever omkring i magen. Bästa känslan ever.
 

Tjejen



Brorsan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

ja det är en underbar känsla

Kommentera inlägget här :