En månad från och med i morgon...

publicerat i Kevin 6 år;
Jag bad till gudarna över att dessa dagar skulle gå förbi sakta. Nu ligger jag här i sängen med tårarna brännandes strax innanför ögonlocken. Allt jag kan tänka är; han får inte åka ifrån mig.

Min lilla kille kan inte vara ifrån mig i en månad. Jag vet, att jag verkligen inte kan vara ifrån honom i en månad. Fy bubblan, det är hemskt egoistiskt som mina tankar far just nu. Därför delar jag inte med dessa till Kevin utan går undan och är för mig själv.

Men jag vet, med all säkerhet att jag kommer sakna ihjäl mig efter honom. Den lilla killen som alltid får mig till skratt.

Avslutar inlägget med några tårar som rullar längs kinden!
- mamma älskar dig mest av allt i hela världen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

usch förstår att det är jobbigt

Kommentera inlägget här :