Ensam hemma.

publicerat i Denise;
Snart idag blir jag ensam hemma. Andreas och hans dotter ska åka jobba. Dottern ville så gärna åka mer vattenrutschbana, trots att vi åkte flera timmar igår hon och jag (läs hon - jag satt på läktaren som vanligt).

Man kan ju tro att jag ska göra något vettigt idag. Men så är inte fallet. Jag ska varken städa (okej, kanske en snabbis då), eller tvätta (bara en maskin). Däremot ska jag möta upp Louise, ta en lång promenad och bara mysa i den nu mer varma solen. Awesome.

Man får passa på när man är ledig, det känns som årets ledighet kommer bli kortvarig, så...
 

Här är min nya favoritväska. Min pappa hade alltid den när jag var liten, och den är så galet awesome att bära med sig när man behöver ha lite prylar. Love it alot!
Det finns perioder i livet då man använder ryggsäck dagligen (som i början av skolåren till fyran, femman) sen finns det perioder i livet där det är så himla "omodernt" (som sexan till 22 år) - sen händer något, man växer upp.

Taggar: Ensam hemma, Ryggsäck;

Kommentera inlägget här :