Filosoferar.

publicerat i Denise;
Jag dör snart av tristess.

Idag har det regnat hela dagen så jag har varit innesittande. Först nu så har solen kikat fram men nu är det snart dags för läggdags så det suger, jättemycket. Idag har jag legat och pendlat mellan facebook och aftonbladet, expressen och google. Awesome life, not!

Kevin har pendlat mellan tv:n, kylskåpet och minecraft. Fram och tillbaka. Tillbaka och fram igen.
Nu har jag bara en vecka kvar med Kevin till han försvinner en månad till sin pappa. Kommer dö. Jag känner redan nu hur jobbigt det känns, trots att jag har planerat att ragga jobb hela sommaren så känns det tufft. Men det är bara att bita ihop. Kevin kommer ju hem till mig lagom till min födelsedag, så det finns inget mer jag kan önska mig än honom.

Hela veckan är uppbokad med jobb för mig, dör smått - men Kevin behöver inte alls gå så många timmar på dagis vilket är skönt. Han börjar nämligen vid tio och går till mellan halv fem och fem beroende på när jag slutar. Nice.
Så sju timmar på dagis blir det längsta för honom.
(Hörs det att jag egentligen vill spendera alla vakna timmar med min grabb istället för att låta förskolan ta ansvaret över honom?)

Mina arbetsdagar och planer för veckan ser ut ungefär som följande:
Måndag: 08:00 - 16:00
Tisdag: 07:30 - 16:30
Onsdag: 08:30 - 16:30
Torsdag: 07:30 - 16:00
Fredag: Ledig.
Lördag: Träffa Louise i Stockholm ♥
Söndag: Krabban åker till sin pappa.


Kommentera inlägget här :