Garderobsproblem.

publicerat i Denise;
Det är allt annat än lätt när man inte inser att man faktiskt gått upp ganska mycket i vikt. Både brösten och magen och rumpan är partier som är väldigt utsatta för mig. Trots detta så skulle jag prompt sätta på mig min kortkorta-klänning i storlek XS när vi skulle iväg till stranden. Nu i efterhand så tackar jag gudarna för att jag hade min långa kofta med mig också. För problemen slutade nämligen inte vid att klänningen var för kort utan jag visade hela härligheten om jag enbart hade burit den, så som det blåste hade klänningen säkert blåst upp så pass att jag även visat brösten. Problem, problem. Dags att rensa ur garderoben, pronto... fast lite senare för nu orkar jag verkligen inte.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av adriana:

Sv; tack! det hade jag! :)

Kommentera inlägget här :