Hej bloggen.

publicerat i Denise;

Jag har en del saker jag måste bekänna! Och med tanke på att du, bloggen är min bästa vän så får du veta före mina facebookvänner som tror sig vara mina riktiga vänner. Nu måste jag dock påpeka att mina absolut riktiga vänner redan vet om detta, till och med min son.

Ok, här kommer det...
Jag är gravid! I 14:e veckan faktiskt! Så vad vi får är en liten julklapp i slutet av december om allt går som planerat. Och jag är superglad över detta lilla mirakel som kluckar runt i min mage as we speak!

Ta det lugnt. Jag kan äntligen börja skriva mer ärligt och öppet igen utan att hitta på massa lögner!

Pussen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fanny:

Neej men gud vad kul :D:D Grattis!!! Superglad för er!!
Kram.

2:a kommentar, skriven , av anna:

oj vad kul. Ett jätte grattis till er. kram

3:e kommentar, skriven , av ellie:

Nej men va kul!!!! GRATTIS!!! :)

Kommentera inlägget här :