Sjung om studentens lyckliga dar.

publicerat i Denise;
Tänk - idag börjar de stora problemet. Att hitta en jäva klänning man kan ha på sig.
Jag har säkert ett femton - tjugotal klänningar i min garderob men jag använder aldrig någon av dem. Dom är bara fina att titta på - men när man trär dom över kroppen så känner jag mig som en stoppad korv, haha. Okej, mycket möjligt att jag gått upp lite sedan jag använde mig av XS. Men klänningar enligt min mening existerar enbart för att ge folk dåligt samvete.

I morgon är det redan tre år sedan jag tog studenten. Det känns helt sjukt, näst intill surrealistiskt - med tanke på att det kändes som igår som jag drog med klassen och lärarna till Barcelona och var borta på "semester" i fem dagar.

Men idag är det Andreas plastsysters dag. Hon tar studenten tillsammans med en massa glada andra elever som kämpat i tre år för att ta sig framåt. Så ett stort grattis till alla er!


När jag tog studenten - känner mig som en ailien i klänning!
(Ser ni skokaoset, och all packning från Barcelona -
några dagar tidigare. Minns att det var en jättestressig tid just de sista veckorna.)

Det coolaste av allt var att Kevin fick dela denna dagen med mig.


Mamma, Kevin och Alexandra. ♥


Jag och min syster!

 

Kommentera inlägget här :