Trött chey.

publicerat i Denise;
Nu märks det att jag varit vaken i flera timmar. Sedan klockan halv sex i morse för att vara exakt. Men jag vill verkligen inte somna exakt nu. Somnar jag nu så kommer jag vakna så äckligt tidigt, och det vill jag verkligen inte. I morgon vill jag få sovmorgon och bara mysa i sängen. Risken finns att jag kommer dö då solen stiger upp och väcker mig med dess strålar. Jag är så otroligt ljuskänslig när jag sover nämligen. Kan aldrig koppla av när det är soligt eller de minsta ljus i de rum jag ska sova i. Usch och fy.

Nu är jag så trött att mina tårar rinner. Jag har otroligt känsliga, (troligtvis torra) tårkanaler så jag gråter hela tiden. I motvind, i medvind, när jag är trött, när jag är nyvaken, när jag koncentrerar mig genom att lägga mascara på ögonfransarna... och ja typ till allt bölar mina ögon. Haha.

Nej, jag får nog ge upp helt enkelt. Måste slänga lillgrabben i säng också. Han har pysslat med sitt lego hela kvällen, riktigt fina saker bygger han minsann.

Sov gott!
 

Taggar: dålig sömn, tidig morgon, trött, tårar, ögon;

Kommentera inlägget här :