Akut bronkit.

publicerat i Denise;
Nu är vi hemma igen. Det blev ett långt läkarbesök (som bara varade i tjugo minuter). Kevin ville gå och kolla i leksaksaffären, och på leksaksförmedlingen och så ville han fika lite innan vi gick hem igen. Så vi hade en heldag tillsammans han och jag. Jag fick på papper nu att jag har akut bronkit. Så det känns bra. Alltså inte själva förkylningen utan att jag fick läkarintyg på att jag verkligen är sjuk. På dagarna så känner jag mig som sagt fullt frisk (nästan) och det är först på kvällarna som jag hostar, snörvlar och nyser som mest. Det är lätt att känslan för skolk sätter in när man på dagarna är hur frisk som helst och först blir sjuk på mornarna och kvällarna.

Men jag har slutat skolka från jobbet, hihi. Jag har mognat till mig lite genom åren serni.

Jag är osäker på om det blir någon lasedome idag. Jag hade en kort springtävling hem med Kevin från centrum och hostar fortfarande, och då har jag varit hemma i en halvtimma nu, typ. Men jag ska rådfråga med Regeringen här hemma och se vad han tycker.

Måste bara säga, fantastiskt på alla fina kommentarer jag fått under tiden jag varit iväg. Ska försöka svara på så många jag hinner nu.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A D E L I N A:

hoppas du får en bra dag :D

2:a kommentar, skriven , av A D E L I N A:

sv: tackar :D fina bilder!

3:e kommentar, skriven , av Marc:

haha jo :D

4:e kommentar, skriven , av ebba:

fin blogg :)

5:e kommentar, skriven , av ebba:

sv : jadå det är bra med mig :)

6:e kommentar, skriven , av buusbaarn:

Sv; Ja, eller hur! Visst är det underbart?! Min älskling har smak, han!

7:e kommentar, skriven , av RONJA:

Vilken fin blogg du har :)

8:e kommentar, skriven , av VICTORIAHEISTERKAMP.BLOGG.SE:

sv; jag vet, hihi är helt förälskad :D



Kom precis hem från skolan, nu blir det att svara på lite kommentarer.. själv?:)

9:e kommentar, skriven , av Kristin:

Sv: Tack så mycket! :)

10:e kommentar, skriven , av Mie ♥:

Sv: Tack! Det tycker jag med! ;)

Ha en bra helg! :)

11:e kommentar, skriven , av Emiliaa:

Okej hoppas du blir bra snart ! D:

12:e kommentar, skriven , av Linnea [Fotoblogg]:

sv: only the truth ;)

13:e kommentar, skriven , av Kristin:

Sv; Ja jag älskar det! :)

14:e kommentar, skriven , av Mie ♥:

Sv: Jag vet inte riktigt :) Jag tror att vårt fosterbarn kommer hit och bor hos oss i helgen :) Vad ska du göra i helgen då? :)

Kram

15:e kommentar, skriven , av Sille-Riin:

SVAR: Tack :D

16:e kommentar, skriven , av LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: Ja, dansa zumba är det roligaste jag gjort! :D Jag har dock klickat hem det, så jag tränar hemma :)

17:e kommentar, skriven , av Chriis:

SV: det är en serie på mtv om typ en tjejs liv och hon har typ massa otur rolig serie :P

18:e kommentar, skriven , av Fanny:

Bronkit? ;o Det låter illa! Krya på dig :D Hoppas du får en bra helg :)

19:e kommentar, skriven , av VICTORIAHEISTERKAMP.BLOGG.SE:

sv; jadå mycket shopping sen massa kompisar :D själv?

20:e kommentar, skriven , av linda hansen:

hej!

21:e kommentar, skriven , av E L L A A N S . S E ~:

Allt bra? :)

22:e kommentar, skriven , av VICTORIAHEISTERKAMP.BLOGG.SE:

sv; jaha okej :D



Ska ni göra något speciellt eller blir det bara chill?

23:e kommentar, skriven , av E L L A A N S . S E ~:

svar: Krya på dig!

Jo det är väl bra :) Bloglovin' byte? :)

24:e kommentar, skriven , av Emma:

Tack:)

25:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Helloo sweetie!

Då var det fredag igen,

så jag passar på att önska dig en trevlig helg! :)

Kram!

26:e kommentar, skriven , av VICTORIAHEISTERKAMP.BLOGG.SE:

sv; jaha haha okej :)



Vad gillar du att göra då men kompisar osv?:)

Kommentera inlägget här :