Bakissöndag.

publicerat i Denise;
Tjejmiddagen var awesome igår. Jag känner mig otroligt bakis fast jag bara drack en halv colaflaska. Kanske kan vara för att jag gick upp så sjukt tidigt och jobbade i några timmar och därefter stack jag direkt till tjejmiddagen. Jag var hemma först vid halv tolv igår och med en sambo som snackade oavbrutet under någon timma så kom jag nog inte i säng förrän halv ett.

Idag ska vi iväg på barnkalas. Först är det storstädning på schemat som hägrar. Efter en helg med två barn så blir det lätt stökigt här hemma. Så förhoppningsvis kommer vi hem till en välstädad lägenhet i eftermiddag efter kalaset.

Hoppas ni får en toppenfrukost
.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Tack så jätte mycket!:D

Liiiite sent svar men, bättre sent än aldrig...

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Tack så jätte mycket!:D

Liiiite sent svar, men bättre sent än aldrig...

4:e kommentar, skriven , av Tess:

Godmorgon tjejen!

Jag tänkte bara kolla med dig om du tyckte rätt låt vann melodifestivalen igår? =) Kram!

5:e kommentar, skriven , av Fiffi:

Jag känner mig oxå bakis idag, fast jag bara drack 1 glas vin, jag kom dessutom i säng kl 00:30.

Hoppas ni får en bra dag idag!

6:e kommentar, skriven , av Alice - Bilderbyalice:

Hejhej, jag har just nu en tävling där du vinner valfritt smycke! direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/march/tavling.html#comment

kram :)

7:e kommentar, skriven , av karolinajonsson:

Kika in och se om just DU vann veckans blogg! Om inte, anmäl dig gärna igen :D

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-ny-omgang-1.html#comment

8:e kommentar, skriven , av ullis:

Nu är veckans blogg avgjord! Kika in och kolla om det blev du, om inte så anmäl dig gärna igen :)



Kram.

9:e kommentar, skriven , av Lina!:

Länkbyte?

10:e kommentar, skriven , av Valentina - mitt liv i Italien:

Mysigt! Tjejmiddagar slå aldrig fel, älskar hur man kan sitta och prata i flera timmar och allt och inget och skratta så magen gör ont!

Roligt med barnkalas också :D Så länge man slipper städa efter hihi



Har varit en ganska bra helg, utgång och dagsutflykt igår till Lucca

11:e kommentar, skriven , av Stina♥:

svar: kollade melodifestvalen!du själv?

kram!

12:e kommentar, skriven , av Jossan ★:

Kul med barnkalas hihi! :D



sv: Haha ja verkligen :'D

Tack detsamma! Ha en fin dag. :)

13:e kommentar, skriven , av Mickan:

awwiee tack :D

14:e kommentar, skriven , av Essey:

Sv: Haha nä matsalarna har nog förbättrats :) Idag är en slappar söndag bara :) sj? <3

15:e kommentar, skriven , av Louise:

Mysig blogg! Skulle du vilja ställa en fråga i min frågestund? :)))

16:e kommentar, skriven , av Sanna:

SV: Haha, oj vilket stavfel det råkade bli. Tur att du fattade vad jag menade ändå.



Kram Sanna

17:e kommentar, skriven , av Sanna:

SV: Tack, det fick jag verkligen.



Kram Sanna

18:e kommentar, skriven , av jennifer:

Känner igen den känslan när man måste upp tidigt efter en lördags eller fredagskväll ;)

sv: tack ska du ha!

19:e kommentar, skriven , av anna:

hoppas att det gick bra på kalaset

20:e kommentar, skriven , av EMMAS!- alltid tävlingar:

Just nu har jag en ny tävling, vinn tandblekning värd 449 kr & ALLA som deltar får ett presentkort på 100kr på denta.se!!

länk:

http://eemma.se/2012/march/tavling-vinn-tandblekningskit-alla-som-delta.html#comment



förlåt om du inte gillar tävlings tips!!

21:e kommentar, skriven , av sofia, foto ♡ vardag:

Nu är vinnarna i veckans blogg utsedda!

Om du inte vann, anmäl dig till den nya omgången :)

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang.html#comment

22:e kommentar, skriven , av JOZ♡:

Kikar ba in och hoppas du haft en bra hälj :)

23:e kommentar, skriven , av Anaiiswilson:

NU ÄR VECKANS BLOGG UPPE SOM DU ANMÄLDE DIG TILL !

kika in för att se om just din blogg blev denna veckas vinnare ! http://anaiiswilson.blogg.se/2012/march/tavling-veckans-blogg.html

kram

24:e kommentar, skriven , av Ewahelena:

Tack ! det var snällt sagt:)

25:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Jag blir bakis om jag dricker lite (vatten, eller liknade) och är uppe sent på kvällarna. Hehe, är därför jag hatar att vara chaufför men eftersom jag även hatar att festa (pga bakis) men gillar att träffa folk så brukar lotten falla på att jag är chaufför, och så är jag bakis i alla fall fast jag inte druckit något :-o.

26:e kommentar, skriven , av sara:

haha!

kommentera gärna vad du tyckte om de hära bilderna .)

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/march/utkast-mars-11-2012-2.html#comment

27:e kommentar, skriven , av Milia:

Hoppas att du får en riktigt bra dag och att det blir trevligt på barnkalaset :)

28:e kommentar, skriven , av Maria - mamma till Liam ☆:

trist att känna sig bakis när man inte ens druckit! gjorde jag tre första månaderna av graviditeten. inte så kul :p

29:e kommentar, skriven , av Josefina:

Sv: Hahahaha XD wtf, ofta! kram

30:e kommentar, skriven , av Fanny:

Haha du får ta det lite lugnt nästa gång!! ;) Hoppas du hade en bra helg :D



Sv: Japp syftar på mitt riktiga namn :) haha tack, jag gillar det också men gillar bara inte vad det betyder på engelska xD Blir lite pinsamt om man åker utomlands och så hah xD



Nej 30 kr för kläder tkr jag är riktigt bra pris ;o Riktigt bra om man ska flytta hemifrån också och inte har råd att slänga ut några hundra på en tröja bara för att det har ett märke liksom!



Hoppas du har det bra :) Kram<3

31:e kommentar, skriven , av Sannalitens.se:

Svar: Okej :) Gud vilket fint väder vi har idag! Har ni också det? Äntligen vår! Kram!

32:e kommentar, skriven , av Sara:

Nu har veckans blogg avgjorts. Kika in och kolla om du var en av vinnarna!



Länk till inlägget: http://imsara.blogg.se/2012/march/vinnare-av-veckans-blogg-43.html#comment

33:e kommentar, skriven , av Lotta, mamma till Lucas:

Åh, vad mysigt det lät med tjej middag! Å barnkalas med, riktigt avundsjuk! =)



Trevlig kväll!

34:e kommentar, skriven , av Malin:

Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-vecka-11.html :D

(Glöm inte att läsa vad du kan göra för större chans att vinna!)

35:e kommentar, skriven , av Tilde:

Hej! Nu har jag avslutat min veckans blogg tävling. Gå in och kolla om du vann och anmäl dig gärna igen! :)

36:e kommentar, skriven , av emilia:

låter som att du har haft en härlig helg :)

37:e kommentar, skriven , av Linora:

SVAR: Jag har också haft en bra dag. ;)

Vad ska du göra ikväll? :D

38:e kommentar, skriven , av Lisa:

sv: tack så jättemycket :D

39:e kommentar, skriven , av ebba & isabella:

nu har vi igång dagens blogg igen , va med du också ?

http://wejustsmile.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-10.html#comment

40:e kommentar, skriven , av Malin:

Svar: Tack så jättemycket!

Kommentera inlägget här :