Ergonomiskt.

publicerat i Denise;
Jag tror jag vill minnas att vi hade en lektion i gymnasiet som hette just Ergonomi. Om hur man ska sitta, och hur man inte ska sitta för att paja ryggen. Eller hur man ska bära, och inte bära. Eller hur man ska skära grönskaker och inte...

Min arbetskollegas man arbetar på Computer Ergonomics här i nynäs där dom specialanpassar ergonomisk datautrustning och tillbehör för någon som behöver. Undrar om det finns en stol man kan placera i taket? I såna fall vore ju det kanon - för det är typ, precis det jag behöver just nu.


Jag undrar om den här ställningen är bra eller dålig för min kropp.
(Det är verkligen min dator och ingen I-pad ni ser i bild!)


En glad Quasimodo.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av saga:

Svar: Bra. :)

Tack. :)

Ja, visst längtar man till sommaren nu när det är så dåligt slask väder? ;)

Jag längtar efter att få bada och ha sommarkläder!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Det är ju två stora plus iaf, så kanske väger det över alla minus iaf ;)

3:e kommentar, skriven , av Moa:

haha

4:e kommentar, skriven , av Phoebe ♥:

Hur är det med dig? Allt bra?

5:e kommentar, skriven , av Princess Diana:

Hej, är du intresserad av att köpa billiga piercingsmycken(för endast 15-35 kr)?

Checka in detta inlägg: http://www.nattstad.se/DiiiNooo?id=2690234

6:e kommentar, skriven , av Alma:

Hej, tack så mycket! :)

7:e kommentar, skriven , av Rebecca:

På jobbet har vi dyra aeron miller stolar, de ska vara väldigt ergonomiska. Dock sitter jag helt snett med min rygg så man undrar ju hur mycket nytta det gör för mig xD

8:e kommentar, skriven , av Katriina♥:

sv. allt är jätte bra med mig, själv då ?? katriina heter jag (: du skrev lite fel ;))

9:e kommentar, skriven , av Norea Forsman Ohlsson:

Sv; Tack så hemskt mycket du, detsamma förresten!

aw, detsamma! Du tar också väldigt fina bilder :)

10:e kommentar, skriven , av emma:

Färska cupcakes, nya bilder och en fet lycka! - http://emmahsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här :