Fredag.

publicerat i Denise;
Jag har skrivit två blogginlägg som jag inte förmår mig att publicera. Dom är way to private och min motivation till bloggen känns... så där just nu. Hur som haver, Kevin är tillbaka på förskolan i friskare tillstånd. Vi blir nog helt friska först i september kan jag tro.

Har ni känt av sommarvärmen än då? Det är lätt att glömma bort att det bara är mars då termometern visar 17 grader i skuggan klockan åtta på morgonen. Det är natural win! Jag har redan varit ute på en två kilometer lång promenad så win åt det också.

Andreas och jag ska börja kolla på resor utomlands. En resa till Disneyland Paris hade ju inte varit fy skam. Men tjugotretusen för en resa i vår vet jag inte om jag är redo för även om resan mot all förmodan faktiskt skulle gynna barnen och inte så mycket oss.

Just nu ska jag ligga och lyssna på Andreas telefonmöte. Försöka väcka Tove och förhoppningsvis få en halvdag ute i den friska luften. Ikväll blir vi troligtvis barnvakter fram till i morgon. Like it!

Kommentera inlägget här :