Grannpojken.

publicerat i Kevin 6 år;
Kevin kom in för någon timma sen och frågade om hans nya (då namnlösa) kompis fick komma in. Klart dom fick vara inne på Kevins rum och leka. Men jag var, av nyfikenhet - tvungen att fråga vad han hette. Så nu fick jag svaret på vad grannpojken hette. Haha!

Han var dock tvungen att gå hem ganska snabbt för att äta middag hemma. Men han skulle komma tillbaka igen imorgon och leka med Lego med Kevin. Så skönt att Kevin har någon, ni anar inte vilken sten som lättar från mitt hjärta när jag vet att han har någon att leka med utomhus. För bara en månad sen så vägrade han gå ut själv för att det är så tråkigt, vilket jag förstår. Har man ingen att leka med så går tiden sakta. Speciellt när vi brukar tvinga honom att vara ute och leka i en timma per dag.

Men nu ser man knappt röken av Kevin. Och det känns fantastiskt.
Varje dag när vi kommer hem frågar Kevin om han får gå ut på en gång.

Snacka om förändring eller framsteg.


Du är min superhjälte älskling!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tilde [ FOTO & DESIGN ]:

Okej!

sv: följer dig nu!:)

Kram!

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Tack så mycket =D

3:e kommentar, skriven , av Isabelle :]:

Cool bild :D



Sv: Tack :D

4:e kommentar, skriven , av Sara:

Vilken fin blogg du har :)

Jag skulle bli superglad om du vill rösta på mig i Miss World Sweden :)

http://www.missworldsweden.se/kval2012/sara_tuvesson

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej sötnos!

Dagens blogg är nu ute på bloggen, blev det inte du får du gärna vara med igen! :)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

6:e kommentar, skriven , av Nayomi:

Sv: hej du! Ja idag har gått smärtfritt trots att jag fick panik på vägen hem i bilen för jag trodde jag blivit hög på ett 100 år gammalt lim jag pillade bort på jobbet.. det blev lixom som pulver jag fick i ansiktet :S så jag körde extra försiktigt haha förhoppningsvis var jag bara trött eller något men du vet ju hur det är när man fått för sig en sak! hoppas din dag varit lim-fri? ;D

7:e kommentar, skriven , av elin:

vad skönt! :) skriver du mest om ditt barn i bloggen ?? :))

8:e kommentar, skriven , av Maria:

sv: haha, ne det var det inte heller ^^ som tur är så känns det inte längre (:

9:e kommentar, skriven , av Elin:

Svar: Ja, det var verkligen supergott! Fin blogg du har :)

10:e kommentar, skriven , av Michelle MK:

sv. det är så många barn som far illa.. förstår inte hur en människa kan göra såhär mot barn!

11:e kommentar, skriven , av Mathilda :):

- Hihi, tack. Tror nog jag nöjer mig med blont ett tag till ;)

12:e kommentar, skriven , av elin:

aha vad kul! :) brukar se på sånt pogram på MTV där ungdommar blir gravida.. var det jobbigt och bli det?

kram!

13:e kommentar, skriven , av Erika:

Haha jag ritar också som en kråka så det är nog tur att man bara har 12 bokstäver att välja mellan. Är ju sjukt svårt att rita i programmet, speciellt då man inte kan skugga :P

14:e kommentar, skriven , av elin:

aha hehe! :D kram.

15:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej sötnos!

Dagens blogg är nu ute på bloggen, blev det inte du får du gärna vara med igen! :)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

16:e kommentar, skriven , av Sara:

Åh vad härligt att höra! Hoppas att dom trivs ihop!:)

Sv: Ja det tycker jag verkligen, får verkligen tankarna att flöda!

17:e kommentar, skriven , av Annika:

Va härligt att han har en kompis att leka med som bor så nära!

18:e kommentar, skriven , av Erika:

Haha nä men inte skugga så men typ om man gör en stol, att man kan göra dom bakre benen lite ljusare så att man ser att dom är lite bakom :P

19:e kommentar, skriven , av emma:

sv. haha nja allt det du lämnde har vi iaf. kommer inte på mer vi saknar just nu iaf ^^ eller.. en riktig badstrand..

20:e kommentar, skriven , av Sara:

Tack så jättemkt fina du :) Kram

21:e kommentar, skriven , av Sara:

Sv: Åh så roligt att höra! :)

22:e kommentar, skriven , av nea~:

Sv: Åh, tack såå mycket söta du!:)

Fotografering har alltid varit ett intresse :D

tacktacktack!

23:e kommentar, skriven , av Maria:

sv: uscha, det lät inte alls skönt :s jag spolade under kallt vatten nu direkt så gick det över. men förr brände jag mej på en lampa, en jättehet som pappa hade ute i garaget, det är nog det ondaste jag bränt mej på, inte skönt någonstans! (:

Du får ta det lite försiktigt när du stryker/viker tvätten i fortsättningen! :)

24:e kommentar, skriven , av Nattaly:

Åh tack så mycket! =P Det värmer. Söt liten kille du har :)

25:e kommentar, skriven , av Emelie- Modell med tre egna företag:

Vad roligt! :D



Vad gillade du det jag shoppade idag? :)

26:e kommentar, skriven , av Karolina:

Ja är hon inte det^^ Hur mår du ikväll? :)

27:e kommentar, skriven , av emma:

sv. haha det var snällt!!! :) <3 nä men jag saknar faktiskt det. hemma hos mamma och pappa brukar vi bada i älven, de är supernice :D ingen riktig badplats men den duger jättebra haha :D

28:e kommentar, skriven , av Nayomi:

haha ja det var ju tur de ;D

29:e kommentar, skriven , av fanny jönsson:

sv; haha tack :D

30:e kommentar, skriven , av Sanna:

Sv: Tack ska du ha! :)

/ S.

31:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

De är så kul när ens barn får nya vänner :)

32:e kommentar, skriven , av ANGELICA.BLOGG.SE ♥ ALLTID TÄVLINGAR!:

Klockren bild :D

33:e kommentar, skriven , av emma:

sv. ja men det är underbart. fast bara hos mamma och pappa :) och kanske 2-3 km bort ligger det en sjö faktiskt. men den har stenbotten och sen sån där "sjunkbotten" som vissa sjöar har.. o sen är det så mycket kryp där så inge roligt där. men ca 1 mil bort finns det en fin badstrand med brygga och flotte i sjön. dock kryp där med, du vet bromsar och blidingar.. usch såna som biter och ONT gör det haha.. men det är mysigt där ändå! :) lika bra att det är lite mindre, vem vill vara halvnaken bland folk ändå haha

Kommentera inlägget här :