Kevin ska åka till månen och tillbaka.

publicerat i Kevin 6 år;
Middagen är uppäten.

Det blev alla rester från veckan vi åt. Jag fick i mig en grönsakssoppa som mättade alldeles lagom. Andreas tog kyklinggrytan från helgen och Kevin käkade vita bönor och bacon. Haha. En väldigt salig blandning måste jag säga.

Kevin ska åka till månen i morgon.

Vissa dagar när vi känner att det är svårt att ta sig upp på morgonen så kör vi rollspel för att bli på bättre humör. Alltså detta är mest för Kevins skull då det är han som avgör om det blir en bra eller dålig start på dagen. Så i morgon när han slår upp sina klara blå så ska vi göra oss redo för en rymdfärd. Han har fått i uppdrag av Andreas att hitta den lilla fjärrkontrollen till tv:n som befinner sig någonstans på månen (fjärrkontrollen existerar inte ens... vad jag vet). Grejen är den att månen ser precis ut som dagis och alla dagisfröknar och dagispolare är förklädda ailiens!

Riktigt spännande blir det i alla fall i morgon om Kevin lyckas avsluta uppdraget.
Haha.

Det är okej. Ni får kalla oss knäppa om ni vill.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Jag vill också till månen :D:D

hoppa runt där och ha kul :):) Ibland vill man ju bara spola tillbaks då man var liten och sprang runt och lekte och hade sig :)

2:a kommentar, skriven , av Ulrika:

Nu är veckans blogg avgjord, kika in om det blev du, om inte så anmäl dig jätte gärna igen!

Ha en fortsatt bra måndagskväll!

Kram/Ulrika

3:e kommentar, skriven , av Frida { en fotointresserad tjejs vardag}:

svar; Nae inte direkt, tränat lite :)

Själv då? :)

Kram

4:e kommentar, skriven , av Ida's ♡:

Hihi va gulligt! :)

Sv: Ja jätteskönt, det behövs ibland!

5:e kommentar, skriven , av anna:

Naaw tack gumman :) men det är du med. Va gör du annars ikväll då sötis? :)

6:e kommentar, skriven , av HANNA:

sv: samma här :D

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

fin bild :)

8:e kommentar, skriven , av Förvirrade Morsan:

sv; men herregud, inte okej! jag har iallafall aldrig behövt rabbla mitt personnummer baklänges... Som du säger, vem kan sitt personnummer baklänges!? o__O Dryg idiot i kassan.

9:e kommentar, skriven , av Lïnn ~ photo ♥:

Hoppas middagen var super go' ! <3

Sv ; Tack detsamma :D

10:e kommentar, skriven , av michelle:

sv: Ja jag har det bra! :)

Hoppas din måndagskväll blir bra den med!

11:e kommentar, skriven , av alice:

Sv: Tack dsm! :)

12:e kommentar, skriven , av Frida - wridaf.blogg.se:

sv: hihi visst är hon, "min" lilla diamant. :)

13:e kommentar, skriven , av Micaela:

sv: hihihi;)

14:e kommentar, skriven , av Hannabel:

Har hittat 4 vinnaren till min veckans blogg kika ni om du vann om inte lycka till nästa gång!



puss och kram :* <3

15:e kommentar, skriven , av mikaela & adela:

haloj ! nu har vi startart veckans blogg igen ! var supergärna med , tryck bara på länken !

http://twelveofivee.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

16:e kommentar, skriven , av Maria:

sv: ja han är grym ! :D

17:e kommentar, skriven , av Johanna:

sv: hihi okej, jo allt är bra hur är det själv?:)

18:e kommentar, skriven , av AmaND:

19:e kommentar, skriven , av Amanda Holmer:

SV: Tack så mycket! :)

20:e kommentar, skriven , av w:

sv: tack detsamma!:)

allt är fint med mej, själv?:)

21:e kommentar, skriven , av Aida:

Sv; Tack, detsamma :D

Bara bra med mig, själv då? ^^

22:e kommentar, skriven , av Klara:

Vilket roligt rollspel, att åka till månen skulle inte vara tokigt!:)

23:e kommentar, skriven , av Anastasia:

Svar; Tack :)

24:e kommentar, skriven , av Hannabel:

Har hittat 4 vinnaren till min veckans blogg kika ni om du vann om inte lycka till nästa gång!



puss och kram :* <3

25:e kommentar, skriven , av Neliiizh:

SV: Awwe, va gulligt sagt! Du verkar också vara en väldigt förnuftig tjej, och att du klara av att uppfostra ett barn från du var 15 år är jätteimponerande och du verkar vara en väldigt stark kvinna.

Kram

26:e kommentar, skriven , av Fanny:

Tycker det låter gulligt bara :D Gör dagen lite mer spännande och rolig liksom!



Hoppas allt är bra med er!! :)

Kram<3

27:e kommentar, skriven , av Julia:

Sv; Min dag blev nog ganska bra! Lite bloggning men... Hur var din måndag då? :)



Vad kul det låter med en månen resa! :) Hoppas den blir lyckad! ^^ :D

Kommentera inlägget här :