Levels.

publicerat i Vardag.;
Jag och Andreas var som sagt barnlediga från igår till idag vid ett-tiden.
Vad har vi gjort under våran barnlediga dag undrar ni?
Jo...


Handlat Ben & Jerry's, Daimtårta, Chips, Läsk, Godis och allt äckligt man kan tänka sig.
Slängde oss i soffan och hade seriemarathon med The Big Bang Theory - episod ett avklarad.
Jag somnade vid halv tio. Kanske innan. Jag var verkligen helt slut, Andreas kom och la sig strax efter.

Imorse vaknade vi vid åtta. Andreas väckte mig genom att dra upp rullgardinen, dummer!
Vi la oss i soffan och fortsatte vårat marathon och låg där till elvatiden då jag gick och köpte frukost
(okej, klockan kanske var kvart i ett när jag handlade...) petitesser.

Kevin är hemma nu i alla fall.
Grabbarna spelar Minecraft och är fullt fokuserade.

Love it.


Jag har ändå tillsammans med Andreas hjälp hunnit med och storstäda lägenheten, rensat i Kevins garderob och dammsugit och skurat golvet.

Så nu är det verkligen rent här hemma.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Jag älskar the big bang theory! Så himla bra serie :D

Kommentera inlägget här :