"Men han måste komma ut nu".

publicerat i Bilder;
Vi har precis ätit middag. Under middagen plingade grannpojkarna på dörren. Första gången berättade Kevin att vi satt och åt. Andra gången fem minuter senare ringde dom på igen, så sa han att han alldeles strax var klar. Tredje gången dom ringde, bara tre minuter senare så skickade jag ut Kevin. Han kunde ändå inte koncentrera sig på maten. Plus att han hade ätit det mesta av middagen redan.

Lillkillen som plingade på blev alldeles förstenad när det var jag och inte Kevin som öppnade dörren sista gången han ringde på. Med en försynt och blyg röst så sa han ..."men han måste komma ut nu".

Men nu har jag varit ute och hämtat in honom igen.
Han ska varva ner och lägga sig i sängen om fyrtio minuter för att orka upp i morgon igen.

Själv sitter jag och diggar Melissa Horn.
Så jävla bra brud.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av vendela:

sv: allt är bra med mig :) dig då?

2:a kommentar, skriven , av Anna:

SV: följa varann vi bloglovin?

3:e kommentar, skriven , av tum:

hej , nu följer jag dig också :D

vad har du gjort idag ? :P

kram

4:e kommentar, skriven , av Dika:

Sv: Hon är en Jack russell terrier! :D fin blogg! :)

5:e kommentar, skriven , av tilde:

Nu är min veckans blogg tävling avslutad! Gå in och kolla om du vann och anmäl dig gärna igen :)

6:e kommentar, skriven , av Anna:

Sv: jag lägger till dig nu med

7:e kommentar, skriven , av Alva:

sv: idag så är min pappa bortrest så mamma, min syster och jag ska ha lite mys bara vi 3, själv då? :)

8:e kommentar, skriven , av SV: Aurora - Du är inte trasig:

Tack så mycket! Bilden är på en av mina närmsta vänner :)

Din son är så himla fin!

9:e kommentar, skriven , av emma:

sv. tycker du? :D tack :D haha aa jag kanske är lite kritisk, men man ska ju trivas med det man har och känna sej fin så :D vad menar du med att det är en nackdel? :D att skorna kommer från tradera? fast de kom inte från tradera kom jag på nu senare, de kommer från melba.. fast om det är så mycket bättre vet jag inte haha

10:e kommentar, skriven , av Neliiizh:

SV: Varsågod!

Tack detsamma :)

Kram kram

11:e kommentar, skriven , av anna:

Ja inte faaaan har jag nå långt heller..herreguuud och affären är dönära, svinenkelt å köpa frimärken men gör man det?? neeerååå man är slö som ett jävla jehu en bakfyllesöndag i april eller hur hahahah ;D kramis

12:e kommentar, skriven , av Daniel:

SV: Tack;)

hihi aa det kan vara bra. Så man inte tappar alla bilder. Men jag tor man kan få tillbaka dom på nåt sätt ifall datorn dör helt xD Typ nån dataexpert xD

13:e kommentar, skriven , av Josefine:

sv: Jag sitter och googlar runt lite efter inrednings-inspiration. Ska göra om på mitt rum, men vet inte riktigt hur jag vill ha det. Några tips ? :)



Vad gör du själv då? :)

14:e kommentar, skriven , av Naliie:

haha sköna ungar det finns! :D

Åh Melissa är ju såå bra! :D

15:e kommentar, skriven , av Daniel:

Haha aa asså jag har hört att det ska gå på något sätt lixom xD Men jag är ingen dataexpert så jag vet inte riktigt xD hehe

Eller så skaffar du bara en externhårddisk;) Min kosta 900 o har 1TB och är lika stor som min datamus;)

16:e kommentar, skriven , av Maja:

Sv; Ja det är det bästa, silvertejp är mycket billigare än en ny dator eller lämmna in den på lagning ;) Själv hade jag faktist inte kommit på den smarta iden, hehe.



Jo allt är bra med mig med :) Har du några planer för helgen då? Kramar

17:e kommentar, skriven , av Josefine:

sv: Tack för tipset!

Ååh, Melissa är så himla bra! Såg henne live i slutet av förra året. Hur bra som helst! <3

18:e kommentar, skriven , av anna:

haha men de där är ju fan klockis :D sånt är ju bara sjukt jävla roligt ju :D såna där minnen som man kan skratta ögonen våta :D sånt där man kan dra upp i fyllan 450 ggr å ändå tycka de är kul hihi, du är gullig du gumman :D

19:e kommentar, skriven , av Daniel:

Haha nä inte min heller! Jag har bara 300GB i min xD Men lixom den som jag har kosta lika mycket som dom som bara hade 500GB och dom som hade 500BG var stora som en dörr och behöve extern ström sladd! Så jag tog värstingen istället som är bättre på alla sätt o vis xD

Hihi aa asså sånt är bra jobbigt! Man ska lixom bara kunna ploppa i den i datorn och köra på lixom xD

20:e kommentar, skriven , av emma:

sv. hahah! jaha! jag tänkte du menade att det inte var bra att köpa skor från tradera. vet att min arbetskompis tycker att det är dumt. men hon är sån där kvalité... men ah jag tycker inte skor behöver vara dyra för att hålla. och hellre köpa 10 par än ett dyrt par hehe..

21:e kommentar, skriven , av Karolina:

Sv; Japp måste ju försöka plugga hårt hur svårt det än är ;D Läste din story, skitgulligt! :') Ser upp till dig som har orkat med barn så tidigt och allt! Hoppas allt fortsätter vara bra där! megaKRAM tillbaka!<3

22:e kommentar, skriven , av Wilma:

SV: Haha! det är väll det jag får göra antar jag! :D

23:e kommentar, skriven , av Sara:

Svar: Tack ska du ha :D

24:e kommentar, skriven , av Daniel:

Hihi aa lixom man ska inte bara nöja sig men nåt som är okej;) Man ska ha det bästa xD

Hihi nedå;)

25:e kommentar, skriven , av anna:

Ja hahah eller hur :P men de går med cola eller kaffe med om man är extremt övertrött hahaha xD tror jag iaf hööööööhöööö :P

26:e kommentar, skriven , av B Y S I S T E R S:

fin blogg! hur är läget med dig?:)

27:e kommentar, skriven , av Josefine:

sv: Jaa, man får se en helt annan sida av henne live. Hon har världens humor, och sen får man se hur grymt duktiga resten av bandet är. Trummisen imponerade speciellt på mig. Himla bra!

28:e kommentar, skriven , av Karolina:

Ja klart jag kommer sakna skolan, faaan jag har ju alla vänner där och bästa minnen är ju från skolan fast det är jobbigt för det mesta. Men jag har måånga år kvar ännu eftersom jag går gymnasiet på 4 år och ska studera ännu efter det. Huh..



MEN, mitt jobb är inte dessvärre, jobbar på veckoslut och sommaren på en liten chokladfabrik här vilket är sjuuuukt nice (och gött) ! :D

29:e kommentar, skriven , av MIRA:

Å, jag ÄLSKAR Melissa Horn, hon har en grym röst & hennes texter är så himlans fina!



- Haha, ja första gången jag såg som var jag hundra på att dom iaf var syskon..

30:e kommentar, skriven , av Karolina:

Haha :D Ett vanligt gymnasium bara men eftersom jag har en magsjukdom som kommer igång av stress så tar jag gymnasiet på 4 år för att kunna ta det mer lugnt och inte behöva stressa! Helt klokt alternativ i alla fall för mig och det funkar hur bra som helst, + att jag får mycket bättre vitsord i allting då jag har mer tid och ork att läsa:-)

31:e kommentar, skriven , av Amanda Matanovic:

svar: Jag mår bra, själv? :)

32:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

Jag älskar melissa horn :)

33:e kommentar, skriven , av Moa:

haha,jo allt är bra här,själv då?

34:e kommentar, skriven , av Malin:

sv: Tack, vilken snäll kommentar du skrev! Det är inte alla som tar sig tid att läsa igenom inlägg och skriva seriösa kommentarer. Jag måste nog ta mig tid att koppla av också, som du skrev. :)

35:e kommentar, skriven , av Karolina:

Haha nej för all del, inga problem :) Men exakt, jätte skönt när man kan göra så! Bara man ännu skulle få någon inspiration någonstans ifrån skulle det vara ännu bättre ;D

36:e kommentar, skriven , av Valentina - mitt liv i Italien:

Haha vad gulligt du är!

Åh ja, sjukt roligt raggningsknep! Tyvärr har jag inte gått tillbaka dit än, gick förbi en dag men då var det bara en tjej där men kanske i veckan! Uppdaterar dig om han är värd det haha ;D



Åh så gulligt av lillkillen, minns hur det var att vänta på att kompisen skulle äta klart, 3 minuter var ju jättelänge! Klart han måste komma ut! :)

Kram

37:e kommentar, skriven , av Erika:

Haha vad jobbigt med barn som inte riktigt har tid att vänta :P

38:e kommentar, skriven , av n e j j a - you can try byt never stop me:

sv: ja hon är jättegullig :))

kram :)

39:e kommentar, skriven , av aLva:

- Vad bra! ;)

då är du ju väldigt dramabok och dramafilm-allmänbildad. Du kanske t.o.m kan tipsa mig om nåt? ^^



(jag kan tipsa dig om massa romantiska komedier eller fantasy)

40:e kommentar, skriven , av Anonym:

Söt blogg :D allt bra med dig?

Va gärna med i Dagens blogg hos mig, för du rockar!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

41:e kommentar, skriven , av Erika:

Haha ja det kan jag tänka mig! Man vill ju äta i lugn och ro :p Tur att vuxna inte gör så iaf :P

42:e kommentar, skriven , av linda - en vimsig mamma:

de är ju så typiskt barn =) allt ska ske på engång ! =) kram

Kommentera inlägget här :