Min morgon.

publicerat i Kevin 6 år;
Jag har legat och degat i sängen hela förmiddagen. Det är nackdelen med att vara gräsänka. Man kommer inte riktigt igång på morgonen på egen hand. Andreas är dock på g hem nu efter en fotbollskväll hos grabbarna. Ärligt talat så kom han precis hem under tiden jag skrev föregående mening.

Jag har i alla fall diskat bort frukosten.
Vikt lite kläder.
Hostat upp mina lungor och stoppat tillbaka dom på rätt plats igen.
Läst bloggar.
Snorat ner tre ton papper som jag samlat i en fin hög på golvet.
Kollat nyheterna,
och på extremt tråkiga förmiddagsprogram.

Erkänn, ni vill byta liv med mig.


Nu ska jag snart äta frukost. För det var bara Kevin som käkade innan. Jag är lite dålig på att äta frukost så tidigt på morgonen - men bättre sent än aldrig, eller hur.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Milia:

Sv: Åh, tack! :)



Är det din son? Verkligen jättefin!

2:a kommentar, skriven , av Milia:

Sv: Åh, stolt mamma förstår jag? :)

3:e kommentar, skriven , av Lindassphoto - fotoblogg:

Hoppas du får en bättre fortsättning på dagen! :D

4:e kommentar, skriven , av E l i n [E.S.S.]:

Svar; Tack så mycket! :)



Jo precis, minnen och foton gör att de människor man älskar alltid lever kvar.

5:e kommentar, skriven , av Milia:

Sv: Kan förstå det! Han är jättefin :)

6:e kommentar, skriven , av E l i n [E.S.S.]:

Svar; Precis så är det. Så länge man minns med glädje finns de alltid kvar :)



.. Och förresten din dag har verkligen låtit toppen såhär långt ;) haha

7:e kommentar, skriven , av linnea:

Sv: tack men Usch nej jag hatar mitt hår:(

Allt bra?<3

8:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Hej!

Tack för att du är med och tävlar i dagens blogg (:

Kram!

9:e kommentar, skriven , av Patricia♡:

sv: tack:)

10:e kommentar, skriven , av Linda:

åh krya på dig:D

11:e kommentar, skriven , av linnea:

Sv,jo haha less på de:(



Jodå lever:) har du bra väder?:')kram!

12:e kommentar, skriven , av Charlotta:

Stackarn :( Krya på dig! Nya tröjan satt jättebra! Kram!

13:e kommentar, skriven , av Sessan:

Usch låter inte alls roligt det där.

14:e kommentar, skriven , av Hanna Håkansson [ Foto ]:

tusen tack :D

15:e kommentar, skriven , av Mia:

Tack detsamma! :) Har du några planer för helgen?

16:e kommentar, skriven , av Cajsa och Beda:

Ja eller hur!

17:e kommentar, skriven , av karolinajonsson:

Ja den är helt underbar!

18:e kommentar, skriven , av Wendy & Jennifer ♥:

Sv: Jaa, verkligen ♥

19:e kommentar, skriven , av Malou:

just du kan bli dagens blogg, kika gärna in på min blogg och släng iväg en liten kommentar, och varför inte delta i tävligen också? super fin blogg förresten! kram

20:e kommentar, skriven , av Fanny -Mina val, mina problem:

SV: Hehe, var så lite så :)

Allt bra med dig annars?

21:e kommentar, skriven , av A N G E L I J N A:

SVAR; visst är han underbar?:)

22:e kommentar, skriven , av A N G E L I J N A:

SVAR; jo det är bra sj?:)

kram

Kommentera inlägget här :