Min söta krabbunge.

publicerat i Kevin 6 år;
Krabban har varit ute hela eftermiddagen. Han hade även varit ute hela dagen även när han var på dagis också berättade dom när jag kom och hämtade honom. Det är skönt, då slipper man ha ångest över att man har honom inne för mycket. Idag har han med all säkerhet spenderat mer tid ute än inne idag.

Han kom in till mig för bara några minuter sedan. Det är nästan det första jag har sett av Kevin idag känns det som. Annat än den korta promenaden som vi tog påväg hem från dagis då. Men nu ska jag passa på att krypa upp i soffan och krama extra mycket med min grabb! Periodvis så träffas man ju knappt.


Han var alldeles rosig om kinden när han kom in.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Moa:

Hejsan!

Gud vilken fin blogg du har tjejen!

kram :)

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Nawwe Han är ju så söt så jag vet inte vad :D <33

Kram anna

3:e kommentar, skriven , av saga:

Sv: Tur. :)

Ja, på fredag så ska jag åka till Vemdalen, ska du göra nått speceillt då? :D

4:e kommentar, skriven , av MIRA:

Alltid mysigt med lite extra gos :)



- Tack så mycket, ja dom är otroligt lika.

Men ändå är som inte ens släkt..

5:e kommentar, skriven , av Julia<3:

trevligt att du kikade in på min lilla blogg! :) allt är bara bra med mig, hur mår du själv då? <3

6:e kommentar, skriven , av Maria - mamma till Liam ☆:

han är så söt!



sv; haha ja det är väll lika bra att jag börjar planera hans ettårskalas redan nu så jag slipper stressa över det sen ;) hahaha

7:e kommentar, skriven , av Annika:

SV: allt är bara bra här :)

8:e kommentar, skriven , av johanna:

så söt bild :)

9:e kommentar, skriven , av Felicia (foto & vardag) ♥:

sv: vi ska nog mest kolla in landet och göra lite allt möjligt tror jag. och shoppa såklart! :D

10:e kommentar, skriven , av Amanda:

Var med och tävla om en goodie bag värd 400:- !!!;)

11:e kommentar, skriven , av Isabelle :]:

Ha en bra kväll :D

12:e kommentar, skriven , av Tintin:

sv: så himla rätt är det! alltså, jag tänker ofta så när jag tror att en kompis "lurar" mig. är den verkligen äkta? vet hon/han hur jag mår?..

13:e kommentar, skriven , av Anna:

SÖT SV: tack det är min favvo tröja!Har du bloglovin?

14:e kommentar, skriven , av Anonym:

det är toppen med mig :)

hur är det själv då ? :)

kram

15:e kommentar, skriven , av Anonym:

16:e kommentar, skriven , av Moa:

Sv; Tack själv :)

17:e kommentar, skriven , av Julia<3:

Härligt! jo ska kanske dra på en väns fest och så i helgen själv då? :)

18:e kommentar, skriven , av Julia<3:

Härligt! jo ska kanske dra på en väns fest och så i helgen själv då? :)

19:e kommentar, skriven , av Amanda Matanovic:

svar: Tack! (:

Kommentera inlägget här :