Mina bästa misstag i livet.

publicerat i Denise;
Att jag flyttade hemifrån så tidigt.
Att som femtonåring flytta hemifrån är ingenting jag rekommenderar. Men det har gått bra, och man kämpar på. Men fortfarande - städa och hålla ordning är inte min starkaste sida, än idag!

Att jag fick Kevin med Kevins pappa.
Behöver jag säga mer. Han är nog mitt livs största - bästa misstag.

Att jag tog lustgas på BB.

Jag fick min första "fylla" på BB av lustgasen, sexton år gamal. Jag drack alkohol och blev påverkad av det första gången när jag var tjugo. Jag blev ganska rädd för alkohol sedan upplevelsen på BB och är det än idag.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carro - http://four.blogg.se/:

sv : åh, tack så mycket! :D

2:a kommentar, skriven , av Alma:

SV: Ja :)

3:e kommentar, skriven , av Lisa Gren:

sv; Jag med:D

Skulle verkligen vilja ha några Jeffrey Campbell skor!:)



Vad har du gjort idag då?

4:e kommentar, skriven , av Moa:

Sv; Hihi tack! (fast jag gillar dig inte så mycket..) :)

5:e kommentar, skriven , av elin:

aha hehe!:) skönt!

6:e kommentar, skriven , av Lisa Gren:

sv; Jag har bara tagit det lugnt och bakat lite:)

7:e kommentar, skriven , av Middy:

Hej, Läste just din blogg för första gången, och va bara tvungen att stanna till och säga att du har en väldigt fin son :) Du borde va hur stolt som helst ;)

Hoppas allt är bra!

Tack för mig, hihi :)

8:e kommentar, skriven , av Elice:

SV: Jätte gott! :)

9:e kommentar, skriven , av Susanne:

Visst är hon :))

Jättefiin blogg du har :D

Ha en bra kväll !

10:e kommentar, skriven , av Linnea [Fotoblogg]:

sv:Tack det ska jag försöka ha!

kollade btw lite i din blogg och jag säger bara WOW! du är sådan fantastisk inspirationskälla!Tänk om alla kvinnor i världen kunde vara lika starka som du!

Kämpa på och lycka till i framtiden med kevin och sambon och allt, livet framförallt! :) <3

11:e kommentar, skriven , av Andréa ♥:

sv: Jag tycker verkligen att du ska se den då! Så rolig :D

12:e kommentar, skriven , av Ida Johansson:

svar: tack så jätte mycket! funderar på att sluta använda smink helt!

btw, du har en otroligt bra blogg. du är förjävla söt & din son är också extremt söt!

13:e kommentar, skriven , av Moa:

Sv; Ja, rubriken äger och sann är den ju oxå ;)

14:e kommentar, skriven , av Jenny:

Sv; Tack så jättemycket! :D

15:e kommentar, skriven , av Emma:

Sv. Tar det som en komplimang? Det blir lättare och lättare för varje dag. Första dagen är värst. Kram

16:e kommentar, skriven , av Andréa ♥:

sv: HAHAHA nej tyvärr ;) men du kan ju alltid gå och fixa en date med mc clownen istället, han har ju ungefär likadant hår ;O

17:e kommentar, skriven , av Elin Johansson -:

Sv. hihi tack :-*

Jätte fin blogg, och kevin är super söt :)

18:e kommentar, skriven , av Sara:

Så söt!

19:e kommentar, skriven , av amanda:

sv: haha jag också :D

20:e kommentar, skriven , av Anonym:

sv; haha ja visst! söta dom var:D

21:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Sv: roligt att du gilla mitt tips! :)

22:e kommentar, skriven , av Alicia Blomqvist:

Vi firar att vi varit tillsammans i fyra månader förstår du väl? ^^

Ledsen att jag inte svarat tidigare, så svarar på ett annat sätt...



Jag var med pojken alalla.. kolla bloggen snart om du har lust ;)

23:e kommentar, skriven , av Emma:

Sv. Tack så mycket

24:e kommentar, skriven , av sanna:

verkligen superfin blogg!

ska följa denhär ;)

hur många läsare har du per dag ungefär ? :') <3

kram!

25:e kommentar, skriven , av Henrik Stigell:

Det här tyckte jag var jätteintressant. Dum som man är så har man testat lustgas (vet inte hur det funkar när man tar lustgas på BB iof), men det är enligt mig heeeeeeelt annorlunda jämfört med att vara full. Hur upplevde du det hela?

26:e kommentar, skriven , av Denise 22 - mamma till Kevin 6:

Henrik Stigell:

Haha, precis i början när jag andades in så låg det massa lustgas i "röret" och att som sextonåring inhalera detta och få sin första "fylla" är inte precis rätt sätt att få det på.



Jag måste säga att jag blev jättesnurrig, rummet snurrade, mitt huvud snurrade och jag hade inte längre kontroll över min kropp - och istället för att vara lycklig och få ett lyckorus så storbölade jag och bad om att få Vad som helst men inte det igen! ^^,



Kram!

27:e kommentar, skriven , av tilde:

Kommentera inlägget här :