Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av SV: Aurora - Du är inte trasig:

Lilla godingen!!



(hon är finast i världen!)<3

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Haha jag förstår honom! :p Du har inte testat det själv eller? Är ju bra tidsfördriv då man har tråkigt! :)

3:e kommentar, skriven , av saga:

Svar: Okej, trevligt. :)

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

så finfin =)

5:e kommentar, skriven , av jessica:

Jag har bara haft det jobbigt, redan från de första månaderna :( Har mått illa, senare kom foglossningen. Jag har varit hemma sedan November och har haft kryckor till hjälp för att kunna gå ibland.Det har varit så illa att min sambo har varit hemma och hjälpt mig. Vikten är ingen problem det bara träna :)



Jag hade tänkt mig en underbar graviditet som mina vänner har haft men alla är ju olika, om det blir fler barn så blir min nästa graviditet kanske bätter.. hoppas haha

6:e kommentar, skriven , av ellie:

sv: jo det är så sant. Jag tycker verkligen att man ska älska sig själv så som man är. Jag är 169 och väger runt 65 så jag är inte något ideal jag själv. Men oavsett vem som har skapat idealet så försökte jag få fram att jag mer blir påverkad av nån som inte ser ut som det där idealet och säger att man ska älska sig själv precis som man är en nån som ser ut som idealet, om du förstår vad jag menar? :) Man ska självklart älska sig själv precis så som man är och vi är dumma som har skapat det där idealet för att det sätter bara press på oss själva och skapar onödig ångest

7:e kommentar, skriven , av Annika:

Jätte söt :)

8:e kommentar, skriven , av SV: Aurora - 21.26:

Coolt!! Hon är så himla intressant, skulle väldigt gärna vilja träffa henne någon gång..

Hennes böcker har gett mig så mycket!



Kram!

9:e kommentar, skriven , av ebba & isabella:

gårdagens dagens blogg är avslutad och en ny omgång är nu uppe :)

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

sv: då lägger jag till dig med :D

11:e kommentar, skriven , av Annika:

SV: ja, jätte kul :)

12:e kommentar, skriven , av ebba & isabella:

vill du göra länkbyte med oss ? :)

13:e kommentar, skriven , av jenny:

Hej ! :) jag har nu en tävling på mi blogg där man kan vinna ett presentkort från belysningsdesign! vill du vara med? anmäl dig då nu :)



http://anderssonjennu.blogg.se/2012/march/tavla-om-ett-presentkort.html >> direkt länk.



Kram !

Kommentera inlägget här :