Nu ska jag knoppa.

publicerat i Denise;
Ja, nu är klockan så pass mycket att jag inte behöver känna ångest för att jag ska sova. Annars somnar man alldeles för tidigt eller alldeles för sent. Andreas har varit på massa möten hela dagen så det känns som vi knappt har setts idag. Men så kan det vara vissa dagar. Tur att vi ätit middag tillsammans i alla fall. Det är den enda tiden vi hinner få med varandra tillsammans vissa dagar. Sjukt, men sant då alla är för upptagna med sitt.

Nej, nu känner jag att jag lämnar ämnet här.
Sova var det.

Klart slut, varulvstjut.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Härlig bild! <3

2:a kommentar, skriven , av jessica:

tack :) härlig blogg du har och jag beundrar dig som blev gravid i ung ålder, själv hade jag nog inte klara det så bra. Jag är snart 30 och väntar mitt första barn och det super jobbigt!...

3:e kommentar, skriven , av emma:

sv. haha då är du inte som henne då :) men jag tycker det är bra att man fyndar, nytt eller gammalt :D om det dessutom är "gammalt" så är man nog ganska ensam om det vilket jag tycker är bra för det gör en unik :D

4:e kommentar, skriven , av Jossan ★:

Söt bild! :)



sv: Ja, det är faktiskt rätt gott! :D



Jaha, ja men dom är så sjukt bra, och nej man kan aldrig kolla sönder filmerna ;)

5:e kommentar, skriven , av johanna:

kolla in

6:e kommentar, skriven , av Erika:

Hhaha, vilken typ! Fast bättre mitt i middagen än mitt i natten iaf :p Så var mitt ex, ringde alltid mitt i natten, hmrfff kände man då! :p

7:e kommentar, skriven , av Victoria - Foto och Vardagen:

några planer inför i helgen ? :)

Hoppas du får en underbar dag imorgon ! :D

8:e kommentar, skriven , av Erika:

Tack det samma :)

9:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Gokväll!

Tänkte bara titta in & tipsa om en tävling jag har just nu där du kan vinna valfritt smycke från glittersten.se utan prisgräns! :D Hur awesome är inte det? ;)



direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

10:e kommentar, skriven , av SAGA LINNES:

Söt bild!

11:e kommentar, skriven , av VERONICA:

Godnatt! Ja, så ör det för många, man har en massa att göra och hinner knappt med varandra, men man får ta tillfället i akt när man får chansen :D kram

12:e kommentar, skriven , av vira:

Sv; tack :)



Jag tror att det är viktigt att äta tillsammans :)

13:e kommentar, skriven , av Fanny Edmark:

sv: Tack!

fin bild på dig och kevin!

14:e kommentar, skriven , av Andjela:

Hehe tack :)!

Har ni haft en bra dag?

Kramar

15:e kommentar, skriven , av Kimonoh:

Det här är ett massmeddelande, men något som borde läsas. Det handlar inte om röster på något, eller ett desperat rop efter fler besökare, utan bara om att väcka uppmärksamhet över något viktigt.



Länken längst ner går till ett av mina blogginlägg som i sin tur visar en 30 minuter lång dokumentär om LRA (Lord's Resistance Army), vars ledare har kidnappat barn från sina familjer i tjugo år för att förvandla dem till barnsoldater. Nu vill världen stoppa detta, och därför är dokumentären gjord.



Det enda jag vill är att alla som ser filmen ska sprida den vidare och ta till sig det den säger.



Så snälla, ta 30 minuter av er tid, kolla på filmen och sprid till alla ni känner.



MvH Kim



http://kimonohs.blogg.se/2012/march/stop-kony.html

16:e kommentar, skriven , av Nayomi:

sov så gott!

17:e kommentar, skriven , av L I N N (www.linnslifeee.blogg.se):

sv: Tack :D

18:e kommentar, skriven , av Johanna:

Visst är han :)

19:e kommentar, skriven , av Moa:

vad bra!

20:e kommentar, skriven , av Liniz:

hej underbara du kolla in min sida för bloggare på facebook kram



https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/



bloglovin byte?

21:e kommentar, skriven , av Sassäh:

Hoppas att du får en underbar dag! :):) KRAM.

http://nojjz.blogg.se/

22:e kommentar, skriven , av zolia:

vilken mysig bild! min kille jobbar också jättemycket just nu... :( men man få va stark och tänka på att vi gör det tillsammans för framtiden :)

23:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du vann tyvärr inte dagens blogg! BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG. Kram

24:e kommentar, skriven , av Maria - mamma till Liam ☆:

haha vad snäll du är, tack! :)



var samma för mig igår, att jag knappt såg sambon. han var iväg på jobb från tidig morgon till sen kväll. ser framemot mer mys idag istället :)

25:e kommentar, skriven , av zolia:

Sv; aha okej... Ja min sambo jobbar extremt mycket, just för att starta en grund för ett framtida företag. Kul att höra fler tjejer som sitter och bloggar medan karln jobbar haha nerå.. Men jag gillar drivna människor så kul att träffa fler i bloggvärlden som faktiskt jobbar "på riktigt" allt är ju inte glim och glam för att "lyckas" :)Men de är så sant som du säger, det kan stärka relationen att sakna varandra också, att inte ta varandra förgivet och bara gå på rutiner efter jobbet varje dag! :)

26:e kommentar, skriven , av zolia:

Sv; hhha fyyy va skönt! ja brukar säga att jag är en hemmafru med 40/h arbetsvecka ;) ja de stöttar vi!

Kommentera inlägget här :