Planer för lördagen.

publicerat i Vardag.;
Kevin håller på att leka med en mobilhamster och driver mig till vansinne här där jag sitter, haha. Han spelar gitarr för den där hamstern som hamstern upprepar i tio pitchar högre än vad som egentligen spelas. Det låter inte så där jättebra om jag ska vara ärlig.

Jag känner mig trött i huvudet. Som jag gjort den senaste veckan visserligen. Så egentligen var det inget nytt. I morgon kommer Anna och hennes kar hit och ska äta middag och sova här. Det är någonting som min gubbe har planerat tillsammans med hennes kille. Så fråga mig inte om vad som förväntas hända, för det har jag inte den blekaste aning om.

Men det kan nog bli spännande.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Tack! :)

allt bra med dig idag då?

Kram!

2:a kommentar, skriven , av E L L A A N S . S E ~:

Svar: Följer dig också nu! :)

3:e kommentar, skriven , av sabrina:

sv: haha, jag och min kompis brukade säga ponny vänner eller pokemon vänner förut, ossåå aa, nåt oseriöst bara :)

4:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

usch då :(

Krya!

Jo med mig äre bara bra :)

Vad gör dudå?

Kram!

5:e kommentar, skriven , av Sara Lundgren:

SV: Gud va härligt!! Var bor du? :)

6:e kommentar, skriven , av Linnea:

sv: Lakritz är så nuttig ibland! ♥

7:e kommentar, skriven , av Esmeralda<3:

sv: Tack:) Jag hittade faktiskt en hel del fina saker! Om du vill se vad jag köpt kan du kika in om en stund;)

8:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Åh va mysigt det lät !

Nej jag gör inte mycket hehe :)

9:e kommentar, skriven , av Sarapetter ^^:

- haha jaa tackar :) händer idag?

10:e kommentar, skriven , av We Are Odd:

Sv; Tack så mycket :D Fin bild :)

11:e kommentar, skriven , av Sarapetter ^^:

- jaaa okej förstår det kry på dig :)



ja får se vad som händer :P

12:e kommentar, skriven , av We Are Odd:

Sv; Jo det är bara bra :) Du? :D

13:e kommentar, skriven , av Sarapetter ^^:

- haha ja det hoppas jag med :P men det gör jag nog förhoppningsvis.

14:e kommentar, skriven , av We Are Odd:

Sv; Usch så tråkigt :( Jo jag ska spela match imorgon :) Du?

15:e kommentar, skriven , av cajsa och beda:

Var gärna med och tävla om ett ear cuff med ett snyggt kors!



http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/2012/march/tavling.html

16:e kommentar, skriven , av aagnes:

åh, tack så mycket! :D

17:e kommentar, skriven , av Emma:

Jätte fin blogg!

Kolla gärna in min http://emmalarrsson.blogg.se :)

18:e kommentar, skriven , av ~ L I N N ~:

Hehe jadå :D

19:e kommentar, skriven , av aagnes:

allt är bara bra, själv? :)

20:e kommentar, skriven , av Annika:

SV: tack :)

21:e kommentar, skriven , av aagnes:

okej, det är ju inge roligt :/

jag ska umgås med en kompis ikväll och sen ska jag spela match i helgen, dusj? :)

22:e kommentar, skriven , av kajsa:

vilken gullig bild =)

23:e kommentar, skriven , av Linnea:

sv: Jo, allt är bara bra! Sj då? :)

24:e kommentar, skriven , av Fanny:

Haha förstår det! :) Håller tummarna för en snabb återhämtning ! :P

25:e kommentar, skriven , av Sandra:

åhh tack detsamma! :)

några planer inför helgen? :)

26:e kommentar, skriven , av Foto:

Mysig bild:)

27:e kommentar, skriven , av We Are Odd:

Sv; Okej vad kul :D

28:e kommentar, skriven , av Linnea:

sv: Ojdå! Tur att jag sluppit alla sjukdomar...

Inget särskilt. Möglar framför datorn lite ;)

Du då? :)

29:e kommentar, skriven , av L I N D A:

åh vad söta!

gör du bloglovinbyten? :)

30:e kommentar, skriven , av louize:

söt bild :)

31:e kommentar, skriven , av E L I N F E L I C I A S:

fin bild :)

32:e kommentar, skriven , av Jessica - mamma till Joline:

Jättefin bild på er! :)

Kommentera inlägget här :