Saker man inte ska säga till sitt barn.

publicerat i Kevin 6 år;
Kevin fick vetskap igår om att han skulle få en ny cykel av mormor och morfar. Så idag har tjatet gått,
"mamma, när kommer morfar med cykeln?"
"mamma när kommer den, jag har väntat superlänge!"

När han ställt dom två frågorna nio miljoner gånger under morgonen så ringde jag min pappa för att kolla när den skulle komma.
"Runt sex om jag ska komma med den!" svarade han.
"VA?!" skrek jag, och tänkte att hela min dag skulle vara förstörd av tjatet.
"Ni kan alltid titta förbi vid två om ni vill ha den tidigare," svarade han då.
Phu! Min dag är räddad.

Nu ställer Kevin frågan:
"När är klockan två?" istället, var femte minut.
FML.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av SimSim <3:

Hej SimSim här! Jag vill bara tipsa om min blogg. Ifall kommentaren stör dig är det bara att radera den :)



Tävla om ett exemplar av det splitternya Sims 3: I Rampljuset Katy Perry Collectors Edition!



Avslutas 20 mars vid midnatt!



Jag har i många år samlat de bästa, nyaste och säkraste och framförallt GRATIS nedladdningarna till mitt simspel, och nu delar jag med mig av allt det jag hittat.



Jag testar allt i mitt eget spel innan jag lägger upp det i bloggen, därför kan ni alltid vara säkra på att det inte gör något mot ditt spel eller din dator!



Kika in och se om du gillar innehållet i bloggen, eller skriv en kommentar och tipsa om förbättringar, om du har hittat riktigt fina grejer eller kanske skapar egna simsprylar!



Jag tänkte att detta skulle vara intressant för dig, även om jag bara har fått upp bloggen 2 veckor sedan, så har jag redan några riktigt fina saker uppe!



Jag är en flitig bloggare och jag har spelat The Sims i över 10 år, så jag är duktig på att hitta det allra bästa till spelet...



Hoppas vi ses!

<3 SimSim

2:a kommentar, skriven , av maria:

HAHAH

Are we yhere jet ????

Kram Maria

3:e kommentar, skriven , av EMMAS!- alltid tävlingar:

ja bara bra :) sj?:D

4:e kommentar, skriven , av emma:

sv. skojar du? om det kommer en så springer jag haha!! :D spelar ingen roll hur liten de är de är äckliga och jag är på riktigt livrädd för dem :O

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad bra att allt är bra svar: allt bra här! Kram :)

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

tack så mycket! :D

7:e kommentar, skriven , av anna:

åhh så söt :)

8:e kommentar, skriven , av PESSYS:

sv: Härligt! Jo de är bra. Vad händer ikvälldå? Kram!

9:e kommentar, skriven , av Emma:

Söt son! o läsrolig blogg!

10:e kommentar, skriven , av johanna <3 ♫♪:

söt blogg;) fin design

11:e kommentar, skriven , av johanna <3 ♫♪:

hej vad hittar du på denna fredag? några planer inför kommande veckan kanske? ;)

12:e kommentar, skriven , av sussie:

Hahaha...visst är dom underbara...undra just hur många ggr man hört frågan "är vi framme snart"...;-)

13:e kommentar, skriven , av Maria - Bloggdesigner:

Hihi vad gulligt :)

14:e kommentar, skriven , av Madde / Mamma och blivande fröken:

HEHE, vet precis hur det är ;)

15:e kommentar, skriven , av Amanda Englund:

Haha! :)



Svar: Tusen tack! Vad glad jag blev! :)

16:e kommentar, skriven , av KaylaMokédé:

MEEEEN ÅH SÅ SÖTT.

Kommentera inlägget här :